Mākslas vēsturniece un kritiķe Santa Hirša uzskata, ka pienācis laiks atklāti runāt par Putina režīma varas instrumentiem Latvijas mākslā
Tas bija pētnieciskās žurnālistikas cienīgs raksts, ko kuratore un mākslas kritiķe Maija Rudovska un mākslas vēsturniece un kritiķe Santa Hirša pagājušajā nedēļā publicēja portālā Delfi. Raksta nosaukums Problēma tā pati. Aizdomas par RIBOCA finansējuma izcelsmi Krievijā. Mākslas ekspertes bija izpētījušas Rīgas Starptautiskās laikmetīgās mākslas biennāles (RIBOCA) finansējuma izcelsmi, un secinājumi ir skarbi: iecienītais mākslas notikums ar Rīgas vārdu un vērienīgām izstādēm, kas Latvijā iesakņojās 2018. gadā, tiek finansēts ar Krievijas zivrūpniecības magnāta un citu ietekmīgu Krievijas cilvēku naudu.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.