Dalos pieredzē: kā attīstīt savu rotu zīmolu? • IR.lv

Dalos pieredzē: kā attīstīt savu rotu zīmolu?

Jaunā uzņēmēja Elīza Kleine-Šablinska. Foto no personīgā arhīva
Alise Zita Zeidaka

Jaunā uzņēmēja Elīza Kleine-Šablinska, Queens Art
Īsumā. «Ņirbot adatām un audumu gabaliņiem dejojot, kopš 2017. gada piedzimst dvēseliskas, īpašas rotas.» Mērķis. «Iepazīstināt un pieradināt arvien plašāku publiku pie šiem miniatūrajiem mākslas darbiem.» Skaistākais. «Radīšanas process. Katras piespraudes sākotnēja vizualizēšana iztēlē, kas pēcāk pakāpeniski iedzīvinās unikālos tēlos — florā un faunā.» Grūtākais. «Pierādīt un attaisnot jeb paskaidrot radītā patieso vērtību.»

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu