15 gadus strādājot mārketingā vairākos kontinentos, Ivars Krūtainis ir iemācījies, ka gandrīz visu var paveikt dažādos veidos. Katram tikai jāatrod sava pieeja
Nelineāra karjera — tā par savu ceļu biznesā saka Ivars. Strādājis brīvprātīgo darbu pie Amerikas latviešiem Garezerā, mācījies biznesu Rīgā un mārketingu Londonā. Visilgāk viņš strādājis globālā mediju plānošanas aģentūrā Mindshare — vispirms Lielbritānijā, tad Austrālija un Nīderlandē, visbeidzot Ķīnā. Ar tādiem zīmoliem kā Dove, L’Oreal, Land Rover, Rolex.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.