Pēc vairākiem gadiem sabiedrisko attiecību biznesā Juris Šleiers (40) atstājis uzņēmējdarbību, pievērsies filozofijas studijām un plāno jaunu profesionālo virzienu, kas saistīts ar tehnoloģiju lomu mūsu dzīvē. «Diennakts ir 24 stundas gara, bet visu laiku nespīd saule,» viņš atgādina par cikliskumu dzīvē un arī biznesā
Tūkstošgades sākumā Juris Šleiers sāka darbu medijos ar lielu lēcienu — kļuva par žurnāla Klubs galveno redaktoru tikai 23 gadu vecumā. Pēcāk kopā ar studiju biedreni Dagniju Lejiņu nodibināja sabiedrisko attiecību kompāniju Lejiņa & Šleiers. Aģentūra klientiem piedāvāja reputācijas vadības pakalpojumus, uzskatot, ka digitālajā laikmetā, kad ziņas tīklos var atrast par ikvienu, turklāt tās izplatās neticamā ātrumā, reputācija ir svarīgākais, kas mums kā profesionāļiem pieder.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.