Transformācija mācību procesā ir notikusi

  • Kristīne Balode
  • 08.10.2021
Ilustratīvs attēls.

Ilustratīvs attēls.

Pašlaik plaši diskutējam, cik ilgi skolēniem būs iespēja mācīties klātienē, un analizējam, kā aizvadītais mācību gads attālinātajās mācībās ietekmēs bērnus un skolotājus. Taču maz uzmanības pievērsts ieguvumiem, ko sniegusi jaunā mācību forma.

Svarīgi transformēt šos ieguvumus klātienes mācībās. Pandēmijas laikā ir uzlabojusies skolēnu un skolotāju savstarpējā komunikācija – tas noteikti jāsaglabā arī nākotnē.

Digitālie rīki arī klātienē

Lai cik paradoksāli tas izklausītos, laika posms, ko pavadījām attālinātās mācībās, ir radījis neatgriezeniskas pārmaiņas klātienes mācībās, un tas vērtējams pozitīvi. Esam ieguvuši vairākus uzlabojumus, kas jāsaglabā arī ierastajās mācībās. Ja savulaik bija sarežģīti popularizēt dažādus digitālos rīkus, tagad, pateicoties pandēmijai, jau ir atlasīti un aktīvi lietoti efektīvākie.

Jaunākajā žurnālā