
Corebook° dibinātāji Aigars Āboltiņš (no kreisās), Jānis Vērzemnieks un Maksims Kušnarevs. Foto — Ronalds Šulcs, no Corebook° arhīva.
Zīmolu vadlīniju platforma Corebook° dažos gados izaugusi par vērā ņemamu nišas spēlētāju, kas sadarbojas ar tādiem milžiem kā Tinder, Crocs, Bentley
Ceļā pie Corebook° līdzdibinātāja Jāņa Vērzemnieka dodos ar vilcienu. Šķiet, reti kuru lielo pašmāju uzņēmumu vajājušas tādas ķibeles ap komunikāciju un vizuālo identitāti kā Pasažieru vilcienam, kas nu jau dēvējams par Vivi. Gan jau zīmolu vadlīniju platformas veidotājam būs, ko teikt par to.
Tomēr robi manā plānā parādās ātri. Pirmkārt, veiksme nav manā pusē, un ne turp, ne atpakaļ ceļā nesanāk braukt ar jauno elektrovilcienu. Otrkārt, Jānis nepadodas mudinājumam izteikt savu dizainera viedokli par tik apspriesto zīmolu. «Mēs negribam būt konkurenti saviem klientiem. Ejam prom no pakalpojumu biznesa un piedāvājam produktu,» viņš saka. Proti, Corebook° uzdevums nav dot padomus, kā zīmolam labāk izskatīties. Uzņēmums arī nenodarbojas, piemēram, ar logo izstrādi vai pārzīmološanu. Viņu mērķis ir radīt iespējami ērtāko virtuālo vidi, kurā ar to var nodarboties citu uzņēmumu darbinieki.