zīmols
- Viedoklis
- 19.03.2025.
Filma bez vārdiem – vai “Straume” mainīs vizuālās komunikācijas tendences?
Par animācijas filmas Straume panākumiem tagad nav dzirdējis vien retais un, pateicoties tai, Latvijas vārds izskanējis pasaulē. Panākumu kontekstā izskan arī diskusijas, ka augstākos sasniegumus Latvija guvusi tieši ar filmu, kurā neviens nerunā, mudinot domāt, vai un kā iespējams nodot spēcīgu vēstījumu arī bez vārdiem.

- Aktuāli
- 20.01.2025.
Radīts Latvijā
5 interesanti produkti un pakalpojumi, kas tapuši Latvijas jaunuzņēmumos

- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi
Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā

- Viedoklis
- 26.11.2024.
Zīmola iespējas – aktivizēt pilsoniskumu, rosināt idejas labākai sabiedrībai
Atbildīgums uzņēmējdarbībā laika gaitā ir apaudzis ar dažādiem jēdzieniem un abreviatūrām – ESG, CSR, ilgtspēja un citām –, taču to nozīme pamatu pamatos paliek nemainīga: runa ir par tāda veida uzņēmējdarbību, kas rēķinās arī ar sabiedrības interesēm. Diskusijās par ilgtspēju bieži nonākam kādā no galējībām – vienā pusē dominē pārliecība, ka biznesam nav un nevar būt cita mērķa kā vien peļņa, otrā, ka uzņēmējdarbība pastāv, lai apmierinātu sabiedrības vajadzības.

- Viedoklis
- 17.10.2024.
Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks
Narcisisms mārketingā ir izplatīta, saprotama un kaut kādā mērā arī dabiska parādība. Spilgti satura radītāji mēdz būt personības ar izteiktu pašpārliecinātību un superaugstu pašvērtējumu. Tādām īpašībām kā empātija, spēja ieklausīties atšķirīgā viedoklī šādā personā dažkārt nepietiek vietas. Tomēr narcisisms mārketingā nav tikai stāsts par personībām, kas rada spilgtu saturu, – tas ir arī stāsts par greiziem priekšstatiem, stereotipu tiražēšanu un neadekvātiem lēmumiem, kas galu galā kaitē biznesam. Tiesa, varētu būt arī tieši pretēji – zīmolu komunikācijas kampaņas papildus to tiešajam biznesa mērķim var dot būtisku ieguldījumu sabiedrības pašapziņas un veselīga pašnovērtējuma veicināšanā.

- Mentors
- 06.10.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā ražot bioloģisku produktu
Jaunie uzņēmēji.

- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi


- Veiksme
- 24.07.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Ielūkoties pagalmā un aiz stūra

- Tendences
- 12.05.2024.
Pērc, pārdod, atkārto

- Jauns bizness
- 07.04.2024.
- Marija Leskavniece
Multiinstrumentālisti

- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums
Lai runātu par to, kā uzņēmējiem ne tikai izcelt savu zīmolu piesātinātajā sociālo mediju vidē, bet arī izmantot šo platformu vērtīgu ideju paušanai, aicinām regulārajā slejā izteikties satura veidotāju Egitu Bairamovu.

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi
Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama

- Instrumenti
- 04.08.2024.
- Marija Leskavniece
Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem
Iesaka Andris Rubīns, radošās aģentūras Magic vadošais partneris

- Veiksme
- 24.07.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Ielūkoties pagalmā un aiz stūra
Pagāja 15 gadi, līdz Draugiem Group savu iekšējo komandas saliedēšanas pasākumu nolēma pārvērst par biznesu. Un tapa uzņēmums Roadgames

- Tendences
- 12.05.2024.
Pērc, pārdod, atkārto
Lietotu apģērbu veikali sen vairs nav tikai humpalas ar specifisku smaržu, tās var būt arī elegantas un stilīgas iepirkšanās vietas

- Jauns bizness
- 07.04.2024.
- Marija Leskavniece
Multiinstrumentālisti
Zīmolu vadlīniju platforma Corebook° dažos gados izaugusi par vērā ņemamu nišas spēlētāju, kas sadarbojas ar tādiem milžiem kā Tinder, Crocs, Bentley
