zīmols
- Intervija
- 05.08.2025.
- Marija Leskavniece
Piefiksēt pasauli

- Eksperta viedoklis
- 05.08.2025.
Influenceru mārketinga ABC


- Tops
- 05.08.2025.
- Ilze Šķietniece
Smieklīgi vai ar odziņu

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus


- Intervija
- 05.08.2025.
- Marija Leskavniece
Piefiksēt pasauli
Reklāmists Kaspars Eglītis stāsta par iracionālu radošumu, ko tik drīz nespēs aizstāt mākslīgais intelekts, un par spēju pamanīt dzīvi sev apkārt

- Eksperta viedoklis
- 05.08.2025.
Influenceru mārketinga ABC
Kā veidot abpusēji izdevīgu sadarbību ar viedokļu līderiem

- Mentors
- 05.08.2025.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā jaunu zīmolu padarīt redzamu
Jaunie uzņēmēji

- Tops
- 05.08.2025.
- Ilze Šķietniece
Smieklīgi vai ar odziņu
Reklāmas ar gaumīgu humoru atmaksājas, uzskata eksperti. Vai tā pati pieeja der, izvēloties uzņēmuma nosaukumu?

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus
Godīga zīmolu komunikācija ietver ne tikai caurspīdīgumu, bet arī sociālo atbildību

- Viedoklis
- 19.03.2025.
Filma bez vārdiem – vai “Straume” mainīs vizuālās komunikācijas tendences?
Par animācijas filmas Straume panākumiem tagad nav dzirdējis vien retais un, pateicoties tai, Latvijas vārds izskanējis pasaulē. Panākumu kontekstā izskan arī diskusijas, ka augstākos sasniegumus Latvija guvusi tieši ar filmu, kurā neviens nerunā, mudinot domāt, vai un kā iespējams nodot spēcīgu vēstījumu arī bez vārdiem.

- Aktuāli
- 20.01.2025.
Radīts Latvijā

- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi




- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums

- Aktuāli
- 20.01.2025.
Radīts Latvijā
5 interesanti produkti un pakalpojumi, kas tapuši Latvijas jaunuzņēmumos

- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi
Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā

- Viedoklis
- 26.11.2024.
Zīmola iespējas – aktivizēt pilsoniskumu, rosināt idejas labākai sabiedrībai
Atbildīgums uzņēmējdarbībā laika gaitā ir apaudzis ar dažādiem jēdzieniem un abreviatūrām – ESG, CSR, ilgtspēja un citām –, taču to nozīme pamatu pamatos paliek nemainīga: runa ir par tāda veida uzņēmējdarbību, kas rēķinās arī ar sabiedrības interesēm. Diskusijās par ilgtspēju bieži nonākam kādā no galējībām – vienā pusē dominē pārliecība, ka biznesam nav un nevar būt cita mērķa kā vien peļņa, otrā, ka uzņēmējdarbība pastāv, lai apmierinātu sabiedrības vajadzības.

- Viedoklis
- 17.10.2024.
Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks
Narcisisms mārketingā ir izplatīta, saprotama un kaut kādā mērā arī dabiska parādība. Spilgti satura radītāji mēdz būt personības ar izteiktu pašpārliecinātību un superaugstu pašvērtējumu. Tādām īpašībām kā empātija, spēja ieklausīties atšķirīgā viedoklī šādā personā dažkārt nepietiek vietas. Tomēr narcisisms mārketingā nav tikai stāsts par personībām, kas rada spilgtu saturu, – tas ir arī stāsts par greiziem priekšstatiem, stereotipu tiražēšanu un neadekvātiem lēmumiem, kas galu galā kaitē biznesam. Tiesa, varētu būt arī tieši pretēji – zīmolu komunikācijas kampaņas papildus to tiešajam biznesa mērķim var dot būtisku ieguldījumu sabiedrības pašapziņas un veselīga pašnovērtējuma veicināšanā.

- Mentors
- 06.10.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā ražot bioloģisku produktu
Jaunie uzņēmēji.

- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums
Lai runātu par to, kā uzņēmējiem ne tikai izcelt savu zīmolu piesātinātajā sociālo mediju vidē, bet arī izmantot šo platformu vērtīgu ideju paušanai, aicinām regulārajā slejā izteikties satura veidotāju Egitu Bairamovu.
