Ienākt
Meklēt
Meklēt
  • Tēmas
      • Tēmas
      • Politika
      • Personības
      • Kultūra
      • Nauda
      • Sabiedrība
      • Labsajūta
      • Eiropā
      • Domuzīme
      • Rubrikas
      • Aktuāli
      • Komentāri
      • Karikatūras
      • Pusdienas
      • Analīze
      • Tēma
      • Pasaulē
      • Veiksme
      • Recenzijas
      • Dzīve
      • Vēsture
      • 1 no 2 miljoniem
      • Anekdotes
      • Viedokļi
      • Vairāk no Ir
      • Šķiltava
      • Ārskats
      • Oligarhu sarunas
  • Žurnāli
      • Žurnāls Ir
      • Ir Nauda
      • Domuzīme
  • Abonēšana
  • Ir notikumi
      • Darbnīcas
      • Nometnes
      • Ceļojumi
Ienākt
Meklēt
Meklēt
Tev atlikuši 3 bezmaksas raksti
Abonē un saņem piekļuvi visam saturam tikai par 2,99 €/mēnesī. Abonēt

zīmols

  • Zīmolu tops
  • 07.10.2025.
  • Ir redakcija

Latvijas zīmolu TOP 50

  • Intervija
  • 05.08.2025.
  • Marija Leskavniece

Piefiksēt pasauli

Kaspars Eglītis.
  • Eksperta viedoklis
  • 05.08.2025.
  • Egita Bairamova

Influenceru mārketinga ABC

Egita Bairamova. Foto — Kristīne Konovalova
  • Mentors
  • 05.08.2025.
  • Alise Markāne

Dalos pieredzē: kā jaunu zīmolu padarīt redzamu

Jaunie uzņēmēji: Anda un Ivars Bandoņi, Zane Vaļūna, TAKA apzinātības pārgājieni.
  • Tops
  • 05.08.2025.
  • Ilze Šķietniece

Smieklīgi vai ar odziņu

  • Psiholoģija
  • 03.06.2025.
  • Renāte Berga

Bez maldiem un viltus

Ilustrācija — Freepik
  • Zīmolu tops
  • 07.10.2025.
  • Ir redakcija

Latvijas zīmolu TOP 50

Latvijas mīlētāko zīmolu TOP 50

  • Intervija
  • 05.08.2025.
  • Marija Leskavniece

Piefiksēt pasauli

Reklāmists Kaspars Eglītis stāsta par iracionālu radošumu, ko tik drīz nespēs aizstāt mākslīgais intelekts, un par spēju pamanīt dzīvi sev apkārt

Kaspars Eglītis.
  • Eksperta viedoklis
  • 05.08.2025.
  • Egita Bairamova

Influenceru mārketinga ABC

Kā veidot abpusēji izdevīgu sadarbību ar viedokļu līderiem

Egita Bairamova. Foto — Kristīne Konovalova
  • Mentors
  • 05.08.2025.
  • Alise Markāne

Dalos pieredzē: kā jaunu zīmolu padarīt redzamu

Jaunie uzņēmēji

Jaunie uzņēmēji: Anda un Ivars Bandoņi, Zane Vaļūna, TAKA apzinātības pārgājieni.
  • Tops
  • 05.08.2025.
  • Ilze Šķietniece

Smieklīgi vai ar odziņu

Reklāmas ar gaumīgu humoru atmaksājas, uzskata eksperti. Vai tā pati pieeja der, izvēloties uzņēmuma nosaukumu?

  • Psiholoģija
  • 03.06.2025.
  • Renāte Berga

Bez maldiem un viltus

Godīga zīmolu komunikācija ietver ne tikai caurspīdīgumu, bet arī sociālo atbildību

Ilustrācija — Freepik

Populārākie raksti

    • Zīmolu tops
    • Ir redakcija

    Latvijas zīmolu TOP 50

  • Viedoklis
  • 19.03.2025.
  • Ksenija Miļča

Filma bez vārdiem – vai “Straume” mainīs vizuālās komunikācijas tendences?

Vides objekts "Rīga" ar režisora Ginta Zilbaloža veidotās animācijas filmas "Straume" galveno varoni kaķi Brīvības pieminekļa laukumā. Foto - Edijs Pālens, LETA
  • Aktuāli
  • 20.01.2025.
  • Ir redakcija

Radīts Latvijā

2025_01_Screenshot-2025-01-10-at-3.21.29 PM.png
  • Intervija
  • 08.12.2024.
  • Marija Leskavniece

Stratēģiski smieklīgi

Pedijs Gilmors.
Publicitātes foto
  • Viedoklis
  • 26.11.2024.
  • Kārlis Zembergs

Zīmola iespējas – aktivizēt pilsoniskumu, rosināt idejas labākai sabiedrībai

Ilustratīvs attēls no Pixabay.com
  • Viedoklis
  • 17.10.2024.
  • Kārlis Zembergs

Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks

Ilustratīvs attēls no Pixabay.com
  • Mentors
  • 06.10.2024.
  • Alise Markāne

Dalos pieredzē: kā ražot bioloģisku produktu

Foto — Ieva Salmane
  • Viedoklis
  • 19.03.2025.
  • Ksenija Miļča

Filma bez vārdiem – vai “Straume” mainīs vizuālās komunikācijas tendences?

Par animācijas filmas Straume panākumiem tagad nav dzirdējis vien retais un, pateicoties tai, Latvijas vārds izskanējis pasaulē. Panākumu kontekstā izskan arī diskusijas, ka augstākos sasniegumus Latvija guvusi tieši ar filmu, kurā neviens nerunā, mudinot domāt, vai un kā iespējams nodot spēcīgu vēstījumu arī bez vārdiem.

Vides objekts "Rīga" ar režisora Ginta Zilbaloža veidotās animācijas filmas "Straume" galveno varoni kaķi Brīvības pieminekļa laukumā. Foto - Edijs Pālens, LETA
  • Aktuāli
  • 20.01.2025.
  • Ir redakcija

Radīts Latvijā

5 interesanti produkti un pakalpojumi, kas tapuši Latvijas jaunuzņēmumos

2025_01_Screenshot-2025-01-10-at-3.21.29 PM.png
  • Intervija
  • 08.12.2024.
  • Marija Leskavniece

Stratēģiski smieklīgi

Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā

Pedijs Gilmors.
Publicitātes foto
  • Viedoklis
  • 26.11.2024.
  • Kārlis Zembergs

Zīmola iespējas – aktivizēt pilsoniskumu, rosināt idejas labākai sabiedrībai

Atbildīgums uzņēmējdarbībā laika gaitā ir apaudzis ar dažādiem jēdzieniem un abreviatūrām – ESG, CSR, ilgtspēja un citām –, taču to nozīme pamatu pamatos paliek nemainīga: runa ir par tāda veida uzņēmējdarbību, kas rēķinās arī ar sabiedrības interesēm. Diskusijās par ilgtspēju bieži nonākam kādā no galējībām – vienā pusē dominē pārliecība, ka biznesam nav un nevar būt cita mērķa kā vien peļņa, otrā, ka uzņēmējdarbība pastāv, lai apmierinātu sabiedrības vajadzības.

Ilustratīvs attēls no Pixabay.com
  • Viedoklis
  • 17.10.2024.
  • Kārlis Zembergs

Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks

Narcisisms mārketingā ir izplatīta, saprotama un kaut kādā mērā arī dabiska parādība. Spilgti satura radītāji mēdz būt personības ar izteiktu pašpārliecinātību un superaugstu pašvērtējumu. Tādām īpašībām kā empātija, spēja ieklausīties atšķirīgā viedoklī šādā personā dažkārt nepietiek vietas. Tomēr narcisisms mārketingā nav tikai stāsts par personībām, kas rada spilgtu saturu, – tas ir arī stāsts par greiziem priekšstatiem, stereotipu tiražēšanu un neadekvātiem lēmumiem, kas galu galā kaitē biznesam. Tiesa, varētu būt arī tieši pretēji – zīmolu komunikācijas kampaņas papildus to tiešajam biznesa mērķim var dot būtisku ieguldījumu sabiedrības pašapziņas un veselīga pašnovērtējuma veicināšanā.

Ilustratīvs attēls no Pixabay.com
  • Mentors
  • 06.10.2024.
  • Alise Markāne

Dalos pieredzē: kā ražot bioloģisku produktu

Jaunie uzņēmēji. 

Foto — Ieva Salmane
Par IR
Manifests
Ētikas kodekss
Pakalpojumu sniegšanas noteikumi
Privātuma politika
Reklāma
Ziedo
Kontakti
Piekļūstamība
Lai abonētu, ienāc vai reģistrējies

Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.

Aizmirsi paroli?

Var ienākt ar:
Reģistrējies

Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.

Var reģistrēties ar:
Apstiprināt e-pastu

Ja norādītā e-pasta adrese %email% ir reģistrēta sistēmā, uz to tiks nosūtīts paroles atjaunošanas apstiprinājuma kods.

Ievadiet kodu

Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.

Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.

Ievadītais kods nav derīgs

Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.

Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.

Ievadītais kods ir derīgs
Paroles atjaunošana

Turpināt

Kļūda. Mēģinat vēlreiz.

Paroles atjaunošana

Paroles maiņa sekmīga!

Apstiprināt e-pastu

Ja norādītā e-pasta adrese %email% ir reģistrēta sistēmā, uz to tiks nosūtīts paroles atjaunošanas apstiprinājuma kods.

Ievadiet kodu

Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.

Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.

Ievadītais kods nav derīgs

Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.

Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.

Ievadītais kods ir derīgs