zīmolvedība
- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi


- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi

- Jauns bizness
- 07.04.2024.
- Marija Leskavniece
Multiinstrumentālisti


- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi
Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā

- Viedoklis
- 26.11.2024.
Zīmola iespējas – aktivizēt pilsoniskumu, rosināt idejas labākai sabiedrībai
Atbildīgums uzņēmējdarbībā laika gaitā ir apaudzis ar dažādiem jēdzieniem un abreviatūrām – ESG, CSR, ilgtspēja un citām –, taču to nozīme pamatu pamatos paliek nemainīga: runa ir par tāda veida uzņēmējdarbību, kas rēķinās arī ar sabiedrības interesēm. Diskusijās par ilgtspēju bieži nonākam kādā no galējībām – vienā pusē dominē pārliecība, ka biznesam nav un nevar būt cita mērķa kā vien peļņa, otrā, ka uzņēmējdarbība pastāv, lai apmierinātu sabiedrības vajadzības.

- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums
Lai runātu par to, kā uzņēmējiem ne tikai izcelt savu zīmolu piesātinātajā sociālo mediju vidē, bet arī izmantot šo platformu vērtīgu ideju paušanai, aicinām regulārajā slejā izteikties satura veidotāju Egitu Bairamovu.

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi
Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama

- Jauns bizness
- 07.04.2024.
- Marija Leskavniece
Multiinstrumentālisti
Zīmolu vadlīniju platforma Corebook° dažos gados izaugusi par vērā ņemamu nišas spēlētāju, kas sadarbojas ar tādiem milžiem kā Tinder, Crocs, Bentley

- Mentors
- 04.02.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā attīstīt tehnoloģiju jaunuzņēmumu
Jaunie uzņēmēji

- Instrumenti
- 02.10.2022.
Zīmols uzmanības un klientu piesaistīšanai
Digitālie risinājumi sniedz uzņēmējiem desmitiem veidu, kā popularizēt savu biznesu visā plašajā pasaulē vai pavisam precīzi izvēlētā mērķauditorijā

- Intervija
- 02.10.2022.
Zīmolu var radīt no jebkā
Ja izveidots trāpīgs un auditoriju uzrunājošs stāsts, gandrīz ikviens produkts var kļūt par ietekmīgu zīmolu. Tomēr, lai atrastu īsto patērētāju, jāiegulda skrupulozs darbs auditorijas pētniecībā, pārliecināts ir OMD izpilddirektors Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā Bleiks Katberts

- Psiholoģija
- 27.09.2021.
Kā runāt, lai tevi saprastu un nepārprastu
Labskanīgs, skaidrs, saprotams un ietekmīgs teksts, kodolīga un precīza izteiksme bez liekvārdības palīdz tikt saprastam, nevis pārprastam, risināt dažādas situācijas, veicināt zīmola atpazīstamību un reputāciju

- Radars
- 20.05.2013.
Infografika: Kas palīdz eksportētājam gūt panākumus
"The Red Jackets" misija ir radīt platformu vienotam, iedvesmotam ziņojumam par Latvijas eksportējošajiem zīmoliem, kas palīdzētu radīt atpazīstamību un stiprinātu eksportspēju.
