Šobrīd pret Covid-19 vakcinēti 95% nodarbināto neatkarīgi no nepieciešamības strādāt attālināti vai klātienē. Ir Nauda skaidro, kā darba devēji pielāgojušies vispārējās vakcinācijas prasībām un ar kādām grūtībām…
Pasaulē no hroniskām sāpēm ceļgalos cieš vairāk nekā 250 miljoni cilvēku. Uzņēmums Healthy Family Textile radījis PainFree Leggings — elastīgas bikses, kas velkamas zem apģērba un mazina…
Izgājis cauri vairākiem elles lokiem, uz jaunu atdzimšanu cer franču sporta apģērbu zīmols Le Coq Sportif, kura logotipā lepni gozējas Francijas nacionālais simbols — gailis
Pandēmijas ierobežošanai noteiktā prasība samazināt cilvēku klātienes kontaktus mūsu ikdienā strauji ienesa attālināto darbu, kas citviet pasaulē populārs jau vairākas desmitgades. Ir Nauda sāk rakstu sēriju par jaunās tendences…
Sievietes, kas izveidojušas veiksmīgu karjeru tradicionāli par vīrišķīgām uzskatītās nozarēs, stāsta par stereotipu pārvarēšanu un katra dzimuma stiprajām pusēm
Dzeltenos zirņus dēvē par nākotnes superpārtiku. No zirņu proteīna top gaļas un piena produktu līdzinieki — tie drīz aizstās gaļu, kuras apjomīgā ražošana kļūst aizvien nedraudzīgāka klimatam.…
15 gadus strādājot mārketingā vairākos kontinentos, Ivars Krūtainis ir iemācījies, ka gandrīz visu var paveikt dažādos veidos. Katram tikai jāatrod sava pieeja
Silīcija ielejā, kur mēdz pastāvēt trausla robeža starp solījumiem un sasniegto, Elizabete Holmsa sasniedza robežu, aiz kuras izlikšanās vairs nav iespējama
Apģērbs ir kā ziņa, ko sūtām citiem, pirms vēl esam sākuši sarunu. Ir vērts par to piedomāt, lai apkārtējie mūs saprastu precīzi. Gada sākums ir īstais brīdis,…
Pirms pārmaiņu laiki to aizsauca nebūtībā, cukurrūpniecība Latvijā varēja lepoties ar vairāk nekā 200 gadu senām tradīcijām. Pirmā cukura manufaktūra Baltijā dibināta 1784. gadā Rīgā, bet tās izveidotāju Kristiānu…