Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā • IR.lv

Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Marija Leskavniece

Iesaka RISEBA bakalaura studiju programmas Biznesa psiholoģija direktors Valērijs Dombrovskis: «Esmu no tiem cilvēkiem, kuri domā shematiski. Lasot grāmatas, varu shēmas un konstruktus veidot pats, balstoties uz iegūto informāciju. Žēl, ka ne ar visiem autoriem var pēc tam sazināties un pārjautāt, ko jūs te domājat un ko šeit.»


Valērijs Dombrovskis, Luīze Berga. KIBER ES. Viss par kiberpasauli
Šī grāmata ir pirmais mēģinājums Latvijā dot iespēju lasītājiem pašiem kopā ar autoru izklāstītajām idejām sākt iepazīties ar kiberpsiholoģijas jomu un alternatīvu virtuālās un kiberpasaules redzējumu. Grāmatas centrā ir cilvēks — tehnoloģiju lietotājs — un tā adaptācijas procesi kiberpasaulē.


Kjells Gunnars Hofs, Rasma Alsiņa. Biznesa ekonomika. 
Grāmatā tiek pētītas un prezentētas inovatīvas pieejas uzņēmējdarbības ekonomikā, par pamatu ņemot mūsu norvēģu kolēģu unikālo pieredzi šajā jomā. Taču Hofa un Alsiņas grāmatu var izmantot ne tikai kā mācību līdzekli studentiem, bet arī kā rokasgrāmatu praktiskajā biznesa dzīvē. 


Indars Kraģis. Oratora meistarība
Ja cilvēks vēlas kaut ko pārdot, viņam ir jāprot runāt, pasniegt informāciju un manipulēt. Grāmata noderēs lasītājiem, kas vēlas pilnveidoties un kļūt par aizvien kompetentākiem runātājiem, lai spētu pareizi pārdot savu produktu un aizstāvēt savu viedokli. Grāmatā saprotami apkopota gan teorija, gan praktiskie ieteikumi.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu