
Dažiem tirdzniecības pārnešana no veikalu plauktiem uz ņirbošajiem ekrāniem ir vienīgais glābiņš pandēmijā. Bet lielai daļai uzņēmēju — iespēja paplašināt savu klientu loku. Lai izceltu labākos strauji augošajā nozarē, šā gada maija beigās pirmoreiz pasniegta balva E-komercijas zvaigzne 2021
Pērn e-komercijas nozare attīstījās ar pieckārtēju ātrumu, liecina IBM mazumtirdzniecības indekss. Tas liek uzdot jautājumu — vai laikā, kad veikalu durvis bija slēgtas, uzņēmēji īslaicīgi pielāgojās ārkārtējai situācijai, vai arī pandēmija ir fundamentāli mainījusi tirgu, un e-komercijas virpulī ievilkusi uzņēmumus un nozares pārstāvjus, kuri iepriekš šādu tirdzniecības veidu nemaz neplānoja? Atbildes jāmeklē gan nozares kopējos datos, gan atsevišķu komersantu stāstos.