Iesaistošāka Ziemassvētku izpārdošana

Ilustrācija — Freepik

Ilustrācija — Freepik

Moderni digitālie rīki ar mākslīgā intelekta atbalstu pārvērš drudžainu iepirkšanos pirms svētkiem sajūsminošā piedzīvojumā, liekot pircējam noticēt, ka veikalā ir tikai viņam vajadzīgas preces

Ziemassvētku pārmērīgo komercializēšanu varam nosodīt, izlikties nemanām vai izmantot savā labā, tomēr vienu pozitīvo blakni gan nevar noliegt. Ilgā gatavošanās svētkiem ierasti tumšos, drēgnos un nomācošos gada pēdējos divus mēnešus vismaz Eiropā un Ziemeļamerikā pārvērtusi par greznu iepirkšanās festivālu. 

Kamēr dienas kļūst aizvien īsākas un drūmākas, tirdzniecības centros un interneta veikalos valda svētku atmosfēra. Atlaides visos veikalos, un pircēji kāri izķer preces. Arī internetā. 2024. gadā Eiropas Savienībā tiešsaistes veikalu kopējais apgrozījums Ziemassvētku sezonā pārsniedza 230 miljardus eiro un bija par 12% lielāks nekā gadu iepriekš. ASV dati bija stipri līdzīgi — virs 240 miljardiem ASV dolāru tiešsaistes pirkumos un tuvu pie triljona kopējos mazumtirdzniecības ieņēmumos. Iespaidīgas summas. 

Jaunākajā žurnālā