Mobilly
- Aktuāli
- 06.06.2023.
- Marija Leskavniece
Spraiga desmitgade

- Labs bizness
- 07.06.2021.
Uzlecošās zvaigznes

- Tēma
- 06.04.2020.
Balto apkaklīšu miljards

- Instrumenti
- 02.12.2019.
Izmantoju pati un iesaku citiem


- Veiksme
- 14.08.2019.
Cilvēcīgā automatizācija

- Aktuāli
- 06.06.2023.
- Marija Leskavniece
Spraiga desmitgade
Kādas atziņas par aizvadītajiem desmit gadiem ir uzņēmējiem, kuri savulaik rotājuši žurnāla Ir Nauda vāku

- Labs bizness
- 07.06.2021.
Uzlecošās zvaigznes
Dažiem tirdzniecības pārnešana no veikalu plauktiem uz ņirbošajiem ekrāniem ir vienīgais glābiņš pandēmijā. Bet lielai daļai uzņēmēju — iespēja paplašināt savu klientu loku. Lai izceltu labākos strauji augošajā nozarē, šā gada maija beigās pirmoreiz pasniegta balva E-komercijas zvaigzne 2021

- Tēma
- 06.04.2020.
Balto apkaklīšu miljards
No juristiem līdz grāmatvežiem un reklāmistiem — pēdējos gados Latvijā apņēmīgi audzis «balto apkaklīšu» pakalpojumu eksports. Līdzīgi kā ražošanas uzņēmumiem, arī šajā gadījumā eksports ir ne tikai attīstības, bet arī izdzīvošanas faktors. It īpaši laikā, kad nāksies atgūties pēc koronavīrusa izraisītā negantā drebuļa

- Instrumenti
- 02.12.2019.
Izmantoju pati un iesaku citiem
Kopienas Liepaja TechGirls līdzradītāja un LIKTA pētniece Andra Krasavina bieži strādā attālināti, tāpēc viņai svarīgi digitālie rīki, kas atvieglo darba procesu.

- Viedoklis
- 15.11.2019.
Mobilie maksājumi vairs nav nākotne – kādas ir jaunākās tendences?
Pēdējos gados finanšu nozare vairs nav tikai lielo banku monopola rokās. Līdz ar vairāku jaunu nebanku spēlētāju ienākšanu tirgū, ievērojami mainījušās arī maksājumu tendences. Nozīmīgi kļūst aspekti, kas maksājumu nozari padara lietotājam ērtāku – piemēram, mobilie maksājumi nu ir ikdiena.

- Veiksme
- 14.08.2019.
Cilvēcīgā automatizācija
Mobilly veiksmes pamatā ir pragmatisks un sistemātisks darbs, netērējot vairāk, nekā var atļauties, un uzmanību veltot cilvēkiem — darbiniekiem un klientiem

- Viedoklis
- 03.07.2019.
Cilvēciski pakalpojumi nav robotu darbs

- Aktuāli
- 03.06.2019.
Startēs čeku loterija


- Aktuāli
- 01.04.2019.
Sekojam līdzi



- Viedoklis
- 03.07.2019.
Cilvēciski pakalpojumi nav robotu darbs
Mēs dzīvojam ilgāk, bet ātrāk nekā iepriekšējās paaudzes. Informācija, kuras apritei kādreiz vajadzēja gadus, tad mēnešus un dienas, tagad nepieciešamas tikai pāris sekundes. Cilvēks notikuma vietā un cilvēks otrā pasaules malā viens no otra ir viena klikšķa attālumā. Divi klikšķi jau ir daudz par daudz.

- Aktuāli
- 03.06.2019.
Startēs čeku loterija
Cerībā samazināt ēnu ekonomiku, Latvija iedarbina čeku loteriju — centīgajiem čeku krājējiem gada laikā laimestos sadalīs 430 000 eiro

- Viedoklis
- 08.04.2019.
Kā Latvijai kļūt par IT risinājumu eksporta lielvalsti?
Kad valsts vai pašvaldības iestāde apmaksā kādu no sociālajiem pabalstiem un maksājumiem – brīvpusdienas skolā, daļu no medikamentu cenas, braucienu sabiedriskajā transportā – mēs kā pašsaprotamu “doto” pieņemam to, ka kāds labticīgi uztur un atbildīgi pilnveido datu bāzes par cilvēkiem, kuriem šie pabalsti pienākas. Stāsts par “Rīgas satiksmes” maksājumiem un fantastiski daudz braukušajiem invalīdiem “mikriņos” parādīja, ka tā gluži nav. Un sabiedriskais transports ir tikai viena joma, kurā nodokļu maksātāji piemaksā (un bieži – pārmaksā) par tiem, kuri objektīvu iemeslu dēļ paši nespēj sev nodrošināt kādu no ikdienā būtiskiem pakalpojumiem.

- Aktuāli
- 01.04.2019.
Sekojam līdzi
Iepirkumā par Laimas šokolādes fabrikas celtniecību Ādažos uzvarējusi būvfirma Merks. Līguma kopsumma ir 8,92 miljoni eiro, un jau 2020. gadā plānots tajā sākt ražošanu.

- Viedoklis
- 26.03.2019.
Klientu serviss – dusmīgs klients kā iespēja!
Latvijā klientu servisa nozarē joprojām trūkst darbinieku, uzņēmumi sāk ieviest modīgus tehnoloģiskos risinājumus savukārt klienti sūdzas par ilgu gaidīšanu pie klausules un necilvēcīgu problēmu risināšanu. Šajos jautājumos viedoklis ir visiem – darba devējam, ekspertiem, klientiem, tomēr ko par nozari domā paši klientu servisa darbinieki – kāds ir labs darba devējs? Kā tikt galā ar neapmierinātu klientu? Kā neizdegt ikdienas darbā ar klientiem?

- Viedoklis
- 12.12.2018.
Nekaitini klientu, liekot ilgi gaidīt pie klausules
Klientu serviss ir būtiska biznesa sastāvdaļa lielai daļai uzņēmumu – īpaši tādās nozarēs kā telekomunikācijas, sadzīves pakalpojumi, loģistika, finanšu un valsts iestādes. Tāpēc ir svarīgi regulāri analizēt klientu servisa darbību un neļaut tai stagnēt vai ierūsēt. Sazinoties ar zvanu centra darbiniekiem, klientam ir jāsaņem nepieciešamais atbalsts problēmas risināšanā, nevis vēl viens iemesls dusmām un neapmierinātībai.
