Ieguvēji – uzņēmumi ar jaunāko paaudžu domāšanu

  • Vita Fīrere
  • 07.06.2023
Publicitātes foto

Publicitātes foto

Vērtības jēdziens pēdējo gadu laikā pasaules globālo satricinājumu iespaidā ir ieguvis būtiski spēcīgāku skanējumu – gan valstiskā mērogā, gan katra uzņēmuma un arī indivīda līmenī. Ir vērtības, kas visiem ir kopīgas, un ir arī tādas, kas var būtiski atšķirties. Pat viena uzņēmuma ietvaros ar kopīgu iekšējo kultūru un vērtību sistēmu var redzēt zināmu vērtību noslāņošanos starp dažādu paaudžu darbiniekiem. Tomēr tas nebūt nav slikti, un uzņēmumu vadītājiem ir, ko pamācīties, pat no pašiem jaunākajiem darbiniekiem.

Pēdējos gados priekšplānā arvien vairāk izvirzās darbinieku personīgās vērtības. Dažas no tām ir kopīgas visiem, piemēram, iespēja strādāt attālināti un sabalansēt darba un privātās dzīves līdzsvaru, aktīva informācijas apmaiņa un savstarpēja komunikācija, fakts, ka darba vidē ar viņiem sarunājas, uzklausa un dod atgriezenisko saiti, iesaiste un līdzdalība uzņēmuma dzīvē, t. sk., aktivitātēs, kas tieši neskar darba pienākumus, kā arī sociālie kontakti uzņēmuma ietvaros.

Jaunākajā žurnālā