McCANN pirms 27 gadiem ienāca Latvijas reklāmas tirgū kā viens no pirmajiem lielajiem spēlētājiem ar starptautisku vārdu. Laika gaitā tas spējis noturēt līdera pozīcijas un Kristapa Siliņa vadībā tagad eksportē uz Eiropas valstīm
Vēlēšanos sākt interviju ar Alvja Hermaņa TV seriālu Aģentūra par Latvijas reklāmas industrijas virtuvi ar Vili Daudziņu un Andri Keišu divu pusmūža izpumpējušos tekstu autoru ādā pārtrauc McCANN Rīga radošās komunikācijas grupas vadošais partneris un zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš pats — viņš pastāsta, ko par to domā. «Skatījos un nespēju seriālā ieraudzīt mūsu aģentūru. Seriāls stāsta par senākiem laikiem. Atšķirības ir būtiskas. Mārketings mūsdienās ir daudzšķautņains. Agrāk bija runa par reklāmas plakātu, klipu, radioreklāmu, bet tagad spektrs it ārkārtīgi plašs, tas mainās.»
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.