
Ilustratīvs attēls
Kamēr iedzīvotājiem decembris ir svētku laiks, interneta veikalu īpašniekiem tas ir izaicinājums, jo apmeklētāju skaits mēdz pieaugt pat trīskārtīgi. Vienlaikus uzņēmumi ir tik aizņemti ar cīņu par patērētāju uzmanību, ka savas IT saimniecības uzlabošana nereti paliek otrā plānā. Jāpatur prātā, ka interneta veikali vairs nekonkurē ar cenām vien, kaujas lauks ir arī preču pieejamībā, interneta veikalu nepārtrauktībā un datu drošībā. Kā sabalansēt vēlmi iegūt priekšrocību konkurencē, nezaudējot kvalitāti?
Interneta veikala IT infrastruktūras jaudas nepalielināšana pirms izpārdošanas periodiem ir vieglprātība, ko uzņēmumi nevar atļauties. Paskatīsimies uz vienu no šā gada spilgtākajiem notikumiem pasaules tirdzniecības arēnā, kad teju uz nedēļu Suecas kanālā iesprūda kravas kuģis. Saskaņā ar uzņēmuma Lloyd`s List aprēķiniem, kuģa blokāde pasaules tirdzniecībai izmaksāja ap 400 miljoniem dolāru stundā, pamatojoties uz vidējo preču vērtību, kas katru dienu tiek pārvietotas caur Suecas kanālu.