Atgūt veselību, lasot sēnes

Keita Augstkalne un Klāvs Balamovskis gatavi izvērtēšanai nodot papildinātās realitātes mobilo spēli Fungo, kas mudinās pusaudžus ar onkoloģiskām slimībām kustēties vairāk un padarīs slimnīcā pavadīto laiku interesantāku un izglītojošāku

Pirms iestāšanās Mākslas akadēmijas Dizaina nodaļā Keita Augstkalne sapņoja reiz radīt luksusa mēbeles, kas būtu pielīdzināmas itāļu ikonām. «Taču diezgan ātri sapratu, ka šādam sapnim nav pievienotās vērtības,» viņa saka. Jau studiju laikā Keita nosprieda, ka vēlas radīt tikai tādas lietas, kas kādam ir noderīgas un nav kārtējais atražojums. Bet kā saprast, kas tieši ir vajadzīgs un — galvenais — kam? 

«Ilgstoši veicu pierakstus, atzīmējot jomas, kurās ir kādas nekārtības un kuras varētu atrisināt ar dizaina palīdzību.» Visai ātri izkristalizējies, ka visvairāk risināmu lietu ir veselības aprūpes jomā, tātad jākoncentrējas uz to. Piemēram, ilgā gaidīšana rindā pie ārstu kabinetiem. «Man šķita, ka dizaina pieeja to var atrisināt,» viņa paskaidro. 

Jaunākajā žurnālā