
Šoferu pikets Liepājā 2018. gada augustā. Nākamā gada pavasarī viņi bija gatavi arī streikot, taču tiesa arodbiedrības pieteikumu atzina par nelikumīgu. Galvenās streika prasības bija lielāka alga un sabalansēts darba grafiks. Foto — Egons Zīverts
Šlesera un Šķēles ģimenēm pastarpināti piederošais Liepājas Autobusu parks ilgstoši atceļ reisus Liepājas, Ogres un Rīgas apkārtnē. Konkurences padome konstatējusi aizliegtu vienošanos ar vēl diviem pasažieru pārvadātājiem, bet valsts noslēgto līgumu tāpēc nevar lauzt. Kāpēc tā notiek, kas vainas Liepājas Autobusu parkam, žurnālā Ir pēta Ilze Šķietniece.
Pasažieru pārvadājumus Ogres maršrutos nodrošina Liepājas Autobusu parks (LAP). Pēdējo mēnešu laikā pārvadātāja mājaslapā un Facebook kontā ik dienu parādās ieraksti par atceltiem reisiem. Pasažieri ir neapmierināti, jo uz sabiedrisko transportu vairs nevar paļauties, bet valsts instances plāta rokas.
Autotransporta direkcijas dati rāda, ka pērn pusgada laikā Ogres un Aizkraukles maršrutu tīklā LAP nav veicis 577 reisus. Uzņēmums šajā reģionā pasažieru pārvadājumu sāka tikai pagājušā gada jūlijā. Šogad rādītāji ir salīdzinoši labāki — deviņu mēnešu laikā nav veikti 74 reisi. Taču skaitļi būtiski pasliktinājušies pierīgā.