
Foto: Evija Trifanova, LETA
2020. gads ir bijis kā pārsteigums, ko nevar izvēlēties pieņemt vai noraidīt, bet gan kopīgi mobilizēties, pielāgoties un izmantot, cik nu iespējams, lai kļūtu spēcīgāki. Pēdējie desmit mēneši ir krietni mainījuši un ietekmējuši ikvienu no mums, arī auto industriju. Atskatoties uz to, kas piedzīvots pērn, šķiet neticams gandrīz katrs paveiktais solis, jo tas īstenots vēl nekad nepieredzētos apstākļos. Visu gadu ikviens uzņēmums ir centies pielāgoties situācijai, balansējot starp tūlītēju un stratēģisku rīcību.
Lai arī pašlaik prognozēt, kad atgriezīsimies pirmskrīzes ikdienā, nav iespējams, ir vērtīgi atskatīties uz to, kā situācija ir mainījusi mūs, tai skait, auto industriju un kādas ir nākotnes perspektīvas. Mēs redzam, ka 2020. gads ir spilgti iezīmējis tādas nozīmīgas tendences mūsu ikdienas dzīvē kā optimizāciju, digitalizāciju un ikdienas pārvietošanās paradumu maiņu.