Radīt. Šo mūsdienās bieži pavirši lietoto vārdu mākslas pedagogs Bruno Bahs izmanto, lai raksturotu aktīvu dzīves principu. Spēju pašam domāt un uzņemties atbildību. To viņš māca un ar savu piemēru rāda arī bērniem
Ir mehāniska darīšana, ko no tevis kāds pieprasa. Un ir tā, kuru nosaka kāds augstāks mērķis, kāpēc to dari. Bruno par savu uzdevumu skolā uzskata — parādīt bērniem un jauniešiem, ka ikviens ir spējīgs dzīvot saskaņā ar sevi un rīkoties atbilstoši savām vērtībām. Būt tas kantainais arbūzs apaļo vidū, viņš nosauc uzskatāmu vizualizāciju. Katrs cilvēks to var. «Runa nav tikai par mākslu, bet ļoti dažādām lietām, kas savienotas šajā priekšmetā.» Ja spēj atnākt uz stundu laikus — tātad vēlāk varēsi arī darbā ierasties laikā. Māki klausīties cita viedoklī un pieņemt arī pārējo nepilnības — tātad tev piemīt empātija, un būsi foršs kolēģis. Ja spēj parūpēties par to, lai zīmulis būtu noasināts — varēsi arī sakārtot vidi sev apkārt, izmazgāt kreklu un notīrīt apavus. Mazi puzles gabaliņi, kas kopā veido ne tikai mākslinieku, bet personību.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.