StratCom pētījums atklāj, cik viegli un lēti iespējams manipulēt ar sociālo tīklu saturu, tāpēc direktors Jānis Sārts ir pārliecināts — krāpšanās jāierobežo ES līmenī
Ja kāds grib izskatīties ietekmīgs sociālajos tīklos, viņam nav jāmeklē kādi paslepus «kontus, laikus, komentus vajag?» piedāvājumi kā kontrabandas cigarešu pircējam Centrāltirgū. Rīgā bāzētais NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centrs (StratCom) pērn maijā un jūnijā veiktajā eksperimentā pārliecinājās, ka visu vajadzīgo internetā var nopirkt atklāti un likumīgi, turklāt arī diezgan lēti. Decembra sākumā centrs publicēja pētījuma rezultātus.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.