
Skats no izrādes: Georgs Frīdrihs Hendelis (Olga Dreģe; no kreisās) un Johans Sebastians Bahs (Lidija Pupure).
Izrāde Iespējamā tikšanās - viena no asprātīgākajām sezonas komēdijām
Patīkams jaunums mazo zāļu repertuārā - tā var teikt par iestudējumu Iespējamā tikšanās Dailes teātra Kamerzālē. Lai arī vācu autora Paula Barca lugas sižets ir diezgan paredzams, izrādē uzdzirkstī divu aktrišu saspēle, un tā ir viena no šosezon asprātīgākajām komēdijām Latvijas teātros.
Luga ir būvēta pēc simetrijas principiem (tāpēc arī paredzamība). Barcs iztēlojas nekad nenotikušu tikšanos starp izciliem, bet ļoti atšķirīgiem baroka laika komponistiem - Georgu Frīdrihu Hendeli un Johanu Sebastianu Bahu. Viens raksta virtuozi izklaidējošus darbus, otrs - garīgo mūziku; viens - bagāts un ekscentrisks, otrs - puritāniskas morāles piemērs, kas dzīvo trūcīgos apstākļos. Un tā tālāk, un tā joprojām - uzskaitījumu var brīvi papildināt, jo raksturi, intereses, vērtības, likteņi abiem ir diametrāli pretēji. Lugā savu skatījumu uz pasauli vispirms izklāsta Hendelis, tad Bahs, lai beidzot nonāktu pie atziņas, ka visas atšķirības ir nieks, galvenais ir mūzika, un jānožēlo: šāda tikšanās realitātē nenotika.