
Viens no uzņēmuma dibinātājiem un līdzīpašnieks Jānis Bērziņš.
Stendera vēlme piedāvāt labas sajūtas ir trāpījusi desmitniekā - tās izrādījušās pieprasītas Latvijā un arī viegli eksportējamas
Kad pirms desmit gadiem tapa Stendera ziepju fabrika, tās dibinātāju vēlme bija radīt produktu, kas patīk pašiem un sagādā prieku citiem. Vīzijā ietilpa viens vai divi veikaliņi, kuros pārdos ziepes un burbuļbumbas vannai. Protams, dibinātāji gribēja veiksmīgu uzņēmējdarbību, taču ne prātā nenāca, ka viņu radītais prieks būs tik trāpīgs un lipīgs, ka izvērtīsies miljonu biznesā ap 20 valstīs.
Stendera veidotājiem veicies arī tajā ziņā, ka ceļu no mazā ģimenes rūpala uz cienījama apjoma uzņēmumu var raksturot «drīzāk kā vieglu, jo joprojām darām to, kas mums patīk», atzīst viens no uzņēmuma dibinātājiem Jānis Bērziņš. «Mēs esam strādājuši daudz, bet nav arī bijuši ļoti lieli stresi, kas būtu prasījuši daudz nervu šūnu. Nē.» Un atkal jau tā pamatā ir dzīvesprieks, kas oficiāli definēts kā viena no uzņēmuma pamatvērtībām. Stenderam ir svarīgi, lai apkārt ir pozitīvi noskaņoti cilvēki un pozitīvas emocijas raisoša vide. To, ka tie nav tukši vārdi, katrs var redzēt Stendera veikalos, un tāds ir arī uzņēmuma birojs, kur līdztekus mājīgām masīvkoka mēbelēm vannās un podos ir tik daudz puķu, ka birojs daudz neatšķiras no Stendera produktu reklāmas bildēm.