Gudrā apakšveļa

That Day dibinātāja Kintija Bērzkalne.
Foto — Reinis Hofmanis

That Day dibinātāja Kintija Bērzkalne. Foto — Reinis Hofmanis.

Uzņēmums That Day ražo menstruālo apakšveļu, kas ne tikai atvieglo sieviešu dzīvi, bet arī mazina sabiedrībā valdošās stigmas

Viss sākās ar That Day dibinātājas Kintijas Bērzkalnes (26) sarunu ar bērnības draudzeni. Un vēlmi radīt kaut ko ilgtspējīgu. «Bija doma, ka gribētu kaut ko kopīgi taisīt, un nonācām līdz tēmai — mēnešreizes,» viņa stāsta. 

Draudzene vaicājusi, vai Kintija zina par mēnešreižu apakšveļu. Viņa plānojot tādu pasūtīt, bet nezina, kurš variants būtu uzticamākais. «Sāku pētīt, kas ir tirgū, un riktīgi aizdegos ar to,» saka Kintija. Izrādījās, šāds risinājums pasaulē ir jau sen zināms, tikai Latvijā par to vēl nerunāja. 

«Mana ideoloģija par jebkuru biznesu — nevari uztaisīt kādu produktu, ja tas nav nepieciešams pašam. Bet, ja produkts ir nepieciešams tev, tas noteikti ar laiku būs nepieciešams vēl kādam.» Sākotnēji Kintija domāja, ka varētu radīt biksītes pusaudzēm. «Domāju par saviem pusaudzes gadiem un to, kādas man bija «ārkārtas situācijas». Ļoti gribēju atvieglot dzīvi jaunām meitenēm.» 

Jaunākajā žurnālā