
No kreisās: Andris Rubīns, SIA B40 Magic vadītājs un līdzīpašnieks, uzņēmuma radošais direktors un partneris Edgars Kuzmins un talantu direktore Nora Kalniņa. Foto – Ieva Salmane
Andra Rubīna vadītā aģentūra Magic, gandrīz 30 gadus darbojoties reklāmas industrijā Baltijas valstīs un arī Eiropā, iemācījusies vēstījumu atbrīvot no visa liekā un pasniegt to kaut simt dažādos veidos
Klausoties, kā reperis ansis Rīgas naktī ieskalda savus un Čaka vārdus «mūsu artērijas ir šīs avēnijas, mūsu asinis ir šī zeme» un iekausē savā tekstā Aspazijas, Vācieša, Skujenieka, Blaumaņa, Čaka dzejas rindas, ir vienalga, kādiem nolūkiem tas radīts. Tie patiešām ir spēka vārdi — tā sauc arī radošās aģentūras Magic pērn izveidoto LMT kampaņu. Kad repera Ozola dziesma Stils tika pārveidota par dziesmu ar saukli «Stils mainās, tekstils paliek» ar aicinājumu lietotu apģērbu nodot pārstrādei, reti kurš piefiksēja, ka tā ir reklāma. Vēl mazāk ierastos saukļus atgādināja centra Dardedze kampaņa Lasi starp rindiņām. Starp lieliem burtiem iespiestie sīksīkā drukā lasāmie vārdi «Man patīk viņa glāsti» vai «Treneris mani mīl» uzdzen šermuļus. Šādā veidā Magic kopā ar Dardedzi aicina atpazīt un ziņot par seksuālu vardarbību. Starp citu, šī kampaņa ieguvusi Baltic Communication Awards 2024 Zelta balvu.