reklamas aģentūra
- Intervija
- 05.08.2025.
- Marija Leskavniece
Piefiksēt pasauli


- Veiksme
- 30.10.2024.
Panākumi ar paniku

- Veiksme
- 15.05.2024.
Šī nav reklāma

- Portrets
- 07.04.2024.
- Agnese Meiere
Lai Rīga būtu tikai adrese

- Redaktora sleja
- 07.04.2024.
- Pauls Raudseps
Sveika un sveiks!

- Intervija
- 05.08.2025.
- Marija Leskavniece
Piefiksēt pasauli
Reklāmists Kaspars Eglītis stāsta par iracionālu radošumu, ko tik drīz nespēs aizstāt mākslīgais intelekts, un par spēju pamanīt dzīvi sev apkārt

- Mentors
- 05.08.2025.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā jaunu zīmolu padarīt redzamu
Jaunie uzņēmēji

- Veiksme
- 30.10.2024.
Panākumi ar paniku
Pašmāju animācijas studija Panic veido reklāmas klientiem visā pasaulē. Tās īpašnieki Gints Gūtmanis un Rita Šteimane skaidro, kāpēc Amerikā ir būtiski biznesa sapulcēs prast saviesīgi pļāpāt

- Veiksme
- 15.05.2024.
Šī nav reklāma
Andra Rubīna vadītā aģentūra Magic, gandrīz 30 gadus darbojoties reklāmas industrijā Baltijas valstīs un arī Eiropā, iemācījusies vēstījumu atbrīvot no visa liekā un pasniegt to kaut simt dažādos veidos

- Portrets
- 07.04.2024.
- Agnese Meiere
Lai Rīga būtu tikai adrese
Radošā direktora Valtera Jonāta vadībā Reklāmas aģentūra McCann Rīga kļuvusi par vēsturiski visvairāk apbalvoto valstī — tā jau sesto gadu pēc kārtas ir Latvijas reklāmas festivāla Adwards titula Gada aģentūra laureāte, kā arī saņēmusi virkni starptautisku apbalvojumu

- Redaktora sleja
- 07.04.2024.
- Pauls Raudseps
Sveika un sveiks!
Šo sleju rakstu 29. martā, tieši 20 gadus pēc tam, kad Latvija iestājās NATO.


- Veiksme
- 06.07.2022.
Pārsteigums ārzemēm no Rīgas


- Viedoklis
- 04.02.2021.
Ko nozīmē - strādāt «pro bono»?

- Recenzija
- 02.12.2020.
Groziņvakars sūnu vecīšiem


- Veiksme
- 04.01.2023.
- Alise Zita Zeidaka
Digitālais mārketings ir nākotne!
Pirmajā darbības gadā viņi kļuva par Baltijas otro visvairāk apbalvoto PR aģentūru un piekto visvairāk apbalvoto radošo reklāmas aģentūru Baltijā. Sešu gadu laikā digitālā mārketinga aģentūra New Black saņēmusi neskaitāmas prestižas balvas

- Veiksme
- 06.07.2022.
Pārsteigums ārzemēm no Rīgas
McCANN pirms 27 gadiem ienāca Latvijas reklāmas tirgū kā viens no pirmajiem lielajiem spēlētājiem ar starptautisku vārdu. Laika gaitā tas spējis noturēt līdera pozīcijas un Kristapa Siliņa vadībā tagad eksportē uz Eiropas valstīm

- Viedoklis
- 27.12.2021.
Sīkdatņu ēras beigas. Vai mēs esam tai gatavi?
Digitālā reklāma šodien pamatā ir balstīta uz sīkdatņu izmantošanu – maziem interneta failiem, kas tiek automātiski saglabāti mūsu viedierīču tīmekļa pārlūkprogrammās, kolīdz mēs ievadām konkrētās vietnes adresi un nospiežam “Enter”. Sīkdatnes, kas vislabāk pazīstams kā “trešo pušu sīkdatnes”, dažādām interneta vietnēm ļauj gūt peļņu, nodrošinot, ka mums tiek rādītas mūsu interesēm pielāgotas un atbilstošas reklāmas. Taču paredzams, ka šīs sīkdatnes drīz izzudīs. Vai mēs esam tam gatavi?

- Viedoklis
- 04.02.2021.
Ko nozīmē - strādāt «pro bono»?
Ikvienam no mums nākas saskarties ar dzīves netaisnībām. Neatkarīgi no tā, vai ciešam paši, vai jūtam kādam līdzi, jautājumu «Kāpēc tas notiek?» dabiski nomaina jautājums «Ko varu mainīt?». Savulaik tieši šis jautājums ļāva dzimt VUCA Communications - tolaik kā reklāmas cilvēku brīvā laika pro bono projektam. Piecus gadus esam tāda pati reklāmas aģentūra kā citas, tomēr mūsu apņemšanās vismaz 10% no saviem resursiem veltīt pro bono iniciatīvām nav manījusies.

- Recenzija
- 02.12.2020.
Groziņvakars sūnu vecīšiem
JRT ilgi gaidītais seriāls Aģentūra paliek skatuves mākslas rāmjos un atvadās no teātra, kāds tas bijis

- Viedoklis
- 24.09.2020.
Dzimumu līdztiesība darbavietā: pēc būtības vai vārda pēc?
Panākt vienlīdzību gan profesionālajā vidē, gan dzīvē pēc darbdienas beigām ir viens no mūsdienu sabiedrības lielajiem uzdevumiem. Tiesa, pastāv daudz atšķirīgu viedokļu par to, kas ir vienlīdzība. Vai cīnīties par vienlīdzību nozīmē pielikt dzīvei tādas birkas kā “esmu feministe”, “vīrieši dominē” u.tml. un soļot pa dzīvi ar skaļiem saukļiem? Vai tomēr rūpēties par vienādām tiesībām un profesionālās izaugsmes iespējām ikvienam neatkarīgi no dzimuma, vecuma, rases, reliģiskās piederības vai seksuālās orientācijas? Vai mēs cīnāmies par dzimumu līdztiesību pēc būtības vai vārda pēc?
