Pašmāju animācijas studija Panic veido reklāmas klientiem visā pasaulē. Tās īpašnieki Gints Gūtmanis un Rita Šteimane skaidro, kāpēc Amerikā ir būtiski biznesa sapulcēs prast saviesīgi pļāpāt
Andra Rubīna vadītā aģentūra Magic, gandrīz 30 gadus darbojoties reklāmas industrijā Baltijas valstīs un arī Eiropā, iemācījusies vēstījumu atbrīvot no visa liekā un pasniegt to kaut simt dažādos veidos
Radošā direktora Valtera Jonāta vadībā Reklāmas aģentūra McCann Rīga kļuvusi par vēsturiski visvairāk apbalvoto valstī — tā jau sesto gadu pēc kārtas ir Latvijas reklāmas festivāla Adwards titula Gada aģentūra laureāte, kā arī saņēmusi virkni starptautisku apbalvojumu
Šo sleju rakstu 29. martā, tieši 20 gadus pēc tam, kad Latvija iestājās NATO.
Pirmajā darbības gadā viņi kļuva par Baltijas otro visvairāk apbalvoto PR aģentūru un piekto visvairāk apbalvoto radošo reklāmas aģentūru Baltijā. Sešu gadu laikā digitālā mārketinga aģentūra New Black saņēmusi neskaitāmas prestižas balvas
McCANN pirms 27 gadiem ienāca Latvijas reklāmas tirgū kā viens no pirmajiem lielajiem spēlētājiem ar starptautisku vārdu. Laika gaitā tas spējis noturēt līdera pozīcijas un Kristapa Siliņa vadībā tagad eksportē uz Eiropas valstīm
Digitālā reklāma šodien pamatā ir balstīta uz sīkdatņu izmantošanu – maziem interneta failiem, kas tiek automātiski saglabāti mūsu viedierīču tīmekļa pārlūkprogrammās, kolīdz mēs ievadām konkrētās vietnes adresi un nospiežam “Enter”. Sīkdatnes, kas vislabāk pazīstams kā “trešo pušu sīkdatnes”, dažādām interneta vietnēm ļauj gūt peļņu, nodrošinot, ka mums tiek rādītas mūsu interesēm pielāgotas un atbilstošas reklāmas. Taču paredzams, ka šīs sīkdatnes drīz izzudīs. Vai mēs esam tam gatavi?
Ikvienam no mums nākas saskarties ar dzīves netaisnībām. Neatkarīgi no tā, vai ciešam paši, vai jūtam kādam līdzi, jautājumu «Kāpēc tas notiek?» dabiski nomaina jautājums «Ko varu mainīt?». Savulaik tieši šis jautājums ļāva dzimt VUCA Communications - tolaik kā reklāmas cilvēku brīvā laika pro bono projektam. Piecus gadus esam tāda pati reklāmas aģentūra kā citas, tomēr mūsu apņemšanās vismaz 10% no saviem resursiem veltīt pro bono iniciatīvām nav manījusies.
JRT ilgi gaidītais seriāls Aģentūra paliek skatuves mākslas rāmjos un atvadās no teātra, kāds tas bijis
Panākt vienlīdzību gan profesionālajā vidē, gan dzīvē pēc darbdienas beigām ir viens no mūsdienu sabiedrības lielajiem uzdevumiem. Tiesa, pastāv daudz atšķirīgu viedokļu par to, kas ir vienlīdzība. Vai cīnīties par vienlīdzību nozīmē pielikt dzīvei tādas birkas kā “esmu feministe”, “vīrieši dominē” u.tml. un soļot pa dzīvi ar skaļiem saukļiem? Vai tomēr rūpēties par vienādām tiesībām un profesionālās izaugsmes iespējām ikvienam neatkarīgi no dzimuma, vecuma, rases, reliģiskās piederības vai seksuālās orientācijas? Vai mēs cīnāmies par dzimumu līdztiesību pēc būtības vai vārda pēc?
Iesaka reklāmas aģentūras VUCA līdzīpašniece un komunikācijas stratēģe Zane Feifa: «Šobrīd grāmatas manā dzīvē pilda pragmatisku funkciju — palīdz apgūt jaunas teorijas, prakses, viedokļus.»
Reklāmas guru Čaka Portera dibinātā aģentūra pārliecināja jauniešus nesmēķēt un piesaistīja simtiem miljonu interneta lietotāju uzmanību lielai, iztapīgai vistai
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!