Daudz nekļūdīšos, ja teikšu – gandrīz ikvienam no mums kaut uz brīdi ir radusies sajūta, ka sociālo mediju platformas uzmin pat domas. Tiklīdz sāc interesēties par kādu noteiktu tēmu, piedāvātais saturs – reklāmas, video, ziņas un raksti – burtiski pieskaņojas tavām interesēm. Neviļus rodas jautājums – kā sociālie mediji var zināt, kas tevi interesē?
Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā
Pasaules tirgi
Agnese Dvinska, tiešsaistes jogas studijas sievietēm Brīnumu rīti izveidotāja
Azartspēļu reklāmas Latvijā ir aizliegtas. Bet kāpēc tās rēgojas acu priekšā lielākajos sporta pasākumos, influenceru ierakstos, kultūras norisēs un nu jau arī uz ielām?
Lai runātu par to, kā uzņēmējiem ne tikai izcelt savu zīmolu piesātinātajā sociālo mediju vidē, bet arī izmantot šo platformu vērtīgu ideju paušanai, aicinām regulārajā slejā izteikties satura veidotāju Egitu Bairamovu.
Reklāma ar labu humoru var būtiski palielināt produkta noietu, bet ledus ir plāns. Lēti un vulgāri joki to spēj pat iznīcināt
Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama
Līdz ar tehnoloģiju attīstību un pieprasījumu pēc skaistām bildēm daudzi pat nenojauš, ka tieši ar to nodarbojas, saka Linda Vilmansone. Viņa ir ēdienu stiliste — skaisti noformē ēdienus un dažādus produktus fotografēšanas un filmēšanas vajadzībām, «ēdiena valodā» skatītājiem izstāstot kāda zīmola vai produkta stāstu. Ēdiens ir viņas mīlestība kopš bērnības. Linda ne tikai parāda to tā, ka mutē saskrien siekalas, bet reizēm gatavo arī pati.
Tendences
Interneta veikalu uzturētāji ar digitālo rīku palīdzību var gan iegūt ļoti detalizētu informāciju par katru klientu, gan ieinteresēt tos nopirkt vairāk
Aivars Čivželis
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!