reklāma

- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi

- Īsumā
- 08.12.2024.
Pasaule vienā lappusē


- Tēma
- 09.10.2024.
Apspēlē likumu

- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums

- Viedoklis
- 07.01.2025.
Kā mazināt sociālo mediju radīto informācijas burbuļa efektu?
Daudz nekļūdīšos, ja teikšu – gandrīz ikvienam no mums kaut uz brīdi ir radusies sajūta, ka sociālo mediju platformas uzmin pat domas. Tiklīdz sāc interesēties par kādu noteiktu tēmu, piedāvātais saturs – reklāmas, video, ziņas un raksti – burtiski pieskaņojas tavām interesēm. Neviļus rodas jautājums – kā sociālie mediji var zināt, kas tevi interesē?

- Intervija
- 08.12.2024.
- Marija Leskavniece
Stratēģiski smieklīgi
Lai joki zīmolu komunikācijā nostrādātu, svarīgi izpētīt auditoriju un atrast pareizo intonāciju tās uzrunāšanai, uzskata Pedijs Gilmors, viens no visvairāk pieprasītajiem humora speciālistiem reklāmā

- Īsumā
- 08.12.2024.
Pasaule vienā lappusē
Pasaules tirgi

- Mentors
- 08.12.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā izveidot veiksmīgu tiešsaistes kursu
Agnese Dvinska, tiešsaistes jogas studijas sievietēm Brīnumu rīti izveidotāja

- Tēma
- 09.10.2024.
Apspēlē likumu
Azartspēļu reklāmas Latvijā ir aizliegtas. Bet kāpēc tās rēgojas acu priekšā lielākajos sporta pasākumos, influenceru ierakstos, kultūras norisēs un nu jau arī uz ielām?

- Tribīne
- 06.10.2024.
Digitālais spēļu laukums
Lai runātu par to, kā uzņēmējiem ne tikai izcelt savu zīmolu piesātinātajā sociālo mediju vidē, bet arī izmantot šo platformu vērtīgu ideju paušanai, aicinām regulārajā slejā izteikties satura veidotāju Egitu Bairamovu.

- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
- Ilze Šķietniece
Pa naža asmeni

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi


- Īsumā
- 02.06.2024.
Pasaule vienā lappusē

- Instrumenti
- 02.06.2024.
Izpētīt pircēju un pārdot vairāk

- Intervija
- 29.05.2024.
- Laura Dumbere
Čižika Papa Chi lielais koncerts

- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
- Ilze Šķietniece
Pa naža asmeni
Reklāma ar labu humoru var būtiski palielināt produkta noietu, bet ledus ir plāns. Lēti un vulgāri joki to spēj pat iznīcināt

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi
Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama

- 1 no 2 miljoniem
- 12.06.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Linda Vilmansone, ēdienu stiliste
Līdz ar tehnoloģiju attīstību un pieprasījumu pēc skaistām bildēm daudzi pat nenojauš, ka tieši ar to nodarbojas, saka Linda Vilmansone. Viņa ir ēdienu stiliste — skaisti noformē ēdienus un dažādus produktus fotografēšanas un filmēšanas vajadzībām, «ēdiena valodā» skatītājiem izstāstot kāda zīmola vai produkta stāstu. Ēdiens ir viņas mīlestība kopš bērnības. Linda ne tikai parāda to tā, ka mutē saskrien siekalas, bet reizēm gatavo arī pati.

- Īsumā
- 02.06.2024.
Pasaule vienā lappusē
Tendences

- Instrumenti
- 02.06.2024.
Izpētīt pircēju un pārdot vairāk
Interneta veikalu uzturētāji ar digitālo rīku palīdzību var gan iegūt ļoti detalizētu informāciju par katru klientu, gan ieinteresēt tos nopirkt vairāk

