Digitālajā laikmetā spēja lasīt bērniem paver plašas iespējas ne tikai apgūt jaunas zināšanas, trenēt fantāziju un empātiju, bet arī domāt
Pēdējo gadu laikā veiktie starptautiskie pētījumi apliecina: Latvijas bērnu lasītprasme strauji pasliktinās. Motivācija lasīt ir zema, un tā nemainīsies, ja visas nozares nesadarbosies un netiks sākta «virzība uz iekļaujošu lasīšanas kultūru», uzsvērts Eiropas Parlamenta ziņojumā. Ko tas nozīmē praksē? Kādi pasākumi lasītprasmes veicināšanai norisinās jau tagad, un, galu galā, kam par bērnu lasītprasmi jāuzņemas atbildība?
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.