Viens no galvenajiem nosacījumiem, veidojot apģērbu zīmolu Be-With, Annai Andersonei bija — ražot kvalitatīvi un ētiski. Viņai tas izdevās, pircēji balsoja ar maciņu
Tā bija iedvesmas un mīlestības pilna sarunāšanās ar draugiem, domubiedriem, paziņām, ko varēja vērot 2016. gadā feisbukā — atlika tikai uzlūkot jaunās uzņēmējas Annas Andersones profilu. Tolaik viņa vēl tikai veidoja apģērbu zīmolu Be-With. Saviem sekotājiem Anna lūdza viedokli, vai patiktu džemperīši ar slepenām kabatām, par kurām zina tikai vistuvākais cilvēks. Apkampjoties caur tām varētu pieskarties otra ādai. Ideja šķita tik neparasta, ka Annas skandināviski gaumīgos, ērtos labas kvalitātes izstrādājumus gaidīja daudzi. Kad 2017. gadā uzņēmums sevi pieteica, tā īpašais pluss bija intelektuālās īpašumtiesības: Latvijas uzņēmēja ar atjautīgo pieeju — laimes hormonus izraisošu pieskārienterapiju apģērbu dizainā — bija radījusi kaut ko unikālu.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.