Uzlecošās zvaigznes

Krista Draveniece
Print Friendly, PDF & Email

Dažiem tirdzniecības pārnešana no veikalu plauktiem uz ņirbošajiem ekrāniem ir vienīgais glābiņš pandēmijā. Bet lielai daļai uzņēmēju — iespēja paplašināt savu klientu loku. Lai izceltu labākos strauji augošajā nozarē, šā gada maija beigās pirmoreiz pasniegta balva E-komercijas zvaigzne 2021

Pērn e-komercijas nozare attīstījās ar pieckārtēju ātrumu, liecina IBM mazumtirdzniecības indekss. Tas liek uzdot jautājumu — vai laikā, kad veikalu durvis bija slēgtas, uzņēmēji īslaicīgi pielāgojās ārkārtējai situācijai, vai arī pandēmija ir fundamentāli mainījusi tirgu, un e-komercijas virpulī ievilkusi uzņēmumus un nozares pārstāvjus, kuri iepriekš šādu tirdzniecības veidu nemaz neplānoja? Atbildes jāmeklē gan nozares kopējos datos, gan atsevišķu komersantu stāstos.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu