Bez maldiem un viltus

Ilustrācija — Freepik

Ilustrācija — Freepik

Godīga zīmolu komunikācija ietver ne tikai caurspīdīgumu, bet arī sociālo atbildību

Konsultē Baiba Matisone, zīmolu un reklāmas stratēģe

 

 

Runājot par to, kas ir ētisks vai neētisks mārketings, viegli ieslīgt kritiskā tonalitātē un sākt norādīt, kuri zīmoli rīkojas nepareizi. Taču drīzāk ir būtiski saprast, ka sabiedrības uzskati un zīmolu komunikācija nepastāv nošķirti, mēs mijiedarbojamies vienotā sistēmā, norāda Baiba Matisone, profesionāle ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi zīmolvadībā. Viņa lasa lekcijas par reklāmas efektivitāti Maiami Reklāmas skolā un profesionālajā platformā LinkedIn dalās ieteikumos, ko un kā labāk darīt zīmola un reklāmas stratēģijā. Strādājusi par globālo zīmola un komunikācijas stratēģi tādiem zīmoliem kā Mercedes-Benz, L’Oreal, Google un Peugeot.

Jaunākajā žurnālā