Kā ģimenes vērtības var stiprināt uzņēmumu

  • Mečislavs Maculēvičs, Rimi Baltic personālvadības direktors
  • 14.05.2021
Ilustratīvs attēls

Ilustratīvs attēls

Aizvadītais gads ar Covid-19 piešķīris jaunu aktualitāti vārdam “mājsaimniecība” un izgaismojis visdažādākos mājsaimniecību jeb ģimeņu modeļus: vecāki ar bērniem, vientuļie vecāki ar bērniem, pieaugušie bez bērniem, studenti, kas dala īres maksu, cilvēki, kuri dzīvo vieni, cilvēki, kam ir četrkājaini mīluļi utt. Vienlaikus pandēmijas apstākļos, daudziem gan strādājot, gan mācoties no mājām, nereti saplūst robežas, kur beidzas darbs un sākas laiks ģimenei. Cilvēki cenšas to nodalīt, un tam tā ir jābūt, bet vienlaikus tas vedina apzināties vērtības, kas ir kopīgas gan profesionālajā, gan ģimenes dzīvē, un pārdomāt, kā ģimenes vērtību pārnešana uz profesionālo vidi var palīdzēt stiprināt uzņēmuma iekšējo kultūru.

Vārds “ģimene” katram raisa citas asociācijas, ko veidojusi personīgā pieredze. “Justies kā ģimenē” – tas var nozīmēt daudz dažādu izjūtu, jo ģimenes ir ļoti dažādas. Tomēr ilgstošām, veiksmīgām attiecībām ir kas kopīgs – vērtības, tradīcijas, rūpes citam par citu un sajūta, ka mūs pieņem tādus, kādi esam, visās dažādības izpausmēs. Lai draudzība saglabātos ilgi, draugu lokā ir jābūt kopīgām interesēm un vērtībām. Tas pats sakāms par ģimeni un darba komandu, lai tās būtu spēcīgas, izturīgas un laimīgas.

Jaunākajā žurnālā