Rimi Latvia

- Aktuāli
- 03.06.2025.
Beidzot pieejams

- Analīze
- 11.12.2024.
- Ilze Šķietniece
Pieci punkti cenu savaldīšanai

- Aktuāls jautājums
- 04.08.2024.
Labs nodoms, bet izpilde neskaidra

- Tendences
- 12.05.2024.
- Ilze Šķietniece
Neaizlaist postā

- Tēma
- 07.04.2024.
Tiešām lieki?

- Viedoklis
- 02.07.2025.
Rīsu spēles jeb Ko slēpj selektīva pārtikas cenu salīdzināšana
Ik pa laikam publisko telpu satricina Latvijas Bankas ekspertu apkopotās pārtikas cenu atšķirības Latvijas, Lietuvas un Igaunijas lielveikalos.

- Aktuāli
- 03.06.2025.
Beidzot pieejams
Kā jaunais Preču un pakalpojumu piekļūstamības likums skar uzņēmējus un patērētājus

- Analīze
- 11.12.2024.
- Ilze Šķietniece
Pieci punkti cenu savaldīšanai
Noteikt uzcenojuma griestus pamata precēm lielveikalos — tā ir viena no idejām, kā Ekonomikas ministrija cer samazināt pārtikas cenas

- Aktuāls jautājums
- 04.08.2024.
Labs nodoms, bet izpilde neskaidra
Augusta vidū valdībā plānots apstiprināt kārtību, kādā tirgotājiem no 1. septembra uz produkta cenu zīmes jānorāda ražotājvalsts. Kā veikalu pārstāvji plāno praktiski izpildīt labo ieceri?

- Tendences
- 12.05.2024.
- Ilze Šķietniece
Neaizlaist postā
Latvijā pret pārtiku izturamies atbildīgāk nekā citur Eiropā, tomēr vēl ir, kur tiekties, lai sagādātais nenonāktu atkritumos

- Tēma
- 07.04.2024.
Tiešām lieki?
Liela daļa iedzīvotāju uzskata, ka darba tirgū eksistē vecuma diskriminācija. Taču katrai vecuma grupai ir savas priekšrocības, uzskata nodarbinātības eksperti, tāpēc arvien lielāka nozīme ir paaudžu sadarbībai

- Zīmolu tops
- 02.10.2022.
- Marija Leskavniece
Uzvar zemākā cena?

- Aktuāli
- 06.02.2022.
Pārliecina un sapotē

- Viedoklis
- 16.06.2021.
Ikviens var būt noderīgs

- Viedoklis
- 14.05.2021.
Kā ģimenes vērtības var stiprināt uzņēmumu



- Zīmolu tops
- 02.10.2022.
- Marija Leskavniece
Uzvar zemākā cena?
Pēdējā gada laikā pārtikas mazumtirdzniecības nozare piedzīvojusi vairākus būtiskus satricinājumus, turklāt tirgū parādījies vēl viens liels spēlētājs. Mainījušies arī pircēju paradumi

- Aktuāli
- 06.02.2022.
Pārliecina un sapotē
Šobrīd pret Covid-19 vakcinēti 95% nodarbināto neatkarīgi no nepieciešamības strādāt attālināti vai klātienē. Ir Nauda skaidro, kā darba devēji pielāgojušies vispārējās vakcinācijas prasībām un ar kādām grūtībām saskārušies

- Viedoklis
- 16.06.2021.
Ikviens var būt noderīgs
Lai arī kopējā sabiedrības attieksme pret cilvēkiem ar invaliditāti pēdējo gadu laikā ir kļuvusi iekļaujošāka, joprojām nav izdevies pilnībā integrēt darba tirgū cilvēkus ar invaliditāti. Vai tas ir darba devēju vai kolēģu attieksmes jautājums, stereotipi? Ir skaidrs, ka pārmaiņām ir jānotiek, jāveicina uzņēmēju izpratne un informētība par šo cilvēku nodarbināšanu un to, ka patiesībā cilvēki ar invaliditāti nebūt neveic savu darbu sliktāk par citiem. Tieši pretēji – nodarbinot cilvēku ar invaliditāti, uzņēmumam ir iespēja iegūt lojālu un atbildīgu darbinieku.

- Viedoklis
- 14.05.2021.
Kā ģimenes vērtības var stiprināt uzņēmumu
Aizvadītais gads ar Covid-19 piešķīris jaunu aktualitāti vārdam “mājsaimniecība” un izgaismojis visdažādākos mājsaimniecību jeb ģimeņu modeļus: vecāki ar bērniem, vientuļie vecāki ar bērniem, pieaugušie bez bērniem, studenti, kas dala īres maksu, cilvēki, kuri dzīvo vieni, cilvēki, kam ir četrkājaini mīluļi utt. Vienlaikus pandēmijas apstākļos, daudziem gan strādājot, gan mācoties no mājām, nereti saplūst robežas, kur beidzas darbs un sākas laiks ģimenei. Cilvēki cenšas to nodalīt, un tam tā ir jābūt, bet vienlaikus tas vedina apzināties vērtības, kas ir kopīgas gan profesionālajā, gan ģimenes dzīvē, un pārdomāt, kā ģimenes vērtību pārnešana uz profesionālo vidi var palīdzēt stiprināt uzņēmuma iekšējo kultūru.

- Viedoklis
- 03.02.2021.
Ilgtspējība kā cietā valūta mazumtirdzniecības nozarē
Mūsdienās uzņēmumi nevar atļauties nedomāt par ilgtspējību. Ilgtspējīga attieksme tiek pieprasīta no mūsu cilvēkiem un sabiedrības. Ilgtspējīgo zīmolu 2020. gada indeksa pārskata dati liecina, ka ilgtspējība ietekmē 71% patērētāju iepirkšanās lēmumus Latvijā (65% Igaunijā, 71% Lietuvā). Ņemot vērā, ka ikdienā miljoniem cilvēku iepērkas tikai Baltijas valstīs vien, likmes ir augstas. Kas jādara uzņēmumam, lai tas varētu sevi dēvēt par ilgtspējības līderi – vai svarīgi ir tikai ilgtspējības un zaļā dzīvesveida regulārā pieminēšana, vai tomēr vajadzīgs arī kaut kas vairāk?

- Ziņa
- 18.07.2016.
"EfTEN" par 74,5 miljoniem eiro iegādājas tirdzniecības centru "Domina"
Tas ir pēc kārtas astotais "EfTEN Capital" vadībā veiktais ieguldījums Latvijā
