klienti

- Intervija
- 08.04.2025.
- Marija Leskavniece
Izaugsmes algoritms

- Viedoklis
- 12.02.2025.
Uzņēmēju DNS: manas pieredzes ceļojums


- Viedoklis
- 27.12.2022.
Valsts pārvaldes digitālās transformācijas veiksmes formula slēpjas cilvēkfaktorā

- Viedoklis
- 14.05.2021.
Kā ģimenes vērtības var stiprināt uzņēmumu

- Viedoklis
- 23.06.2025.
Kāpēc organizācijām ir laiks mainīt domāšanu?
Ierasts, ka vairums organizāciju savu darbu strukturē kā virkni projektu, ar skaidru sākumu un beigu termiņu un precīzi definētu rezultātu. Tradicionālā projektu vadība bieži ir pārāk lēna, pārāk dārga un pārāk atrauta no lietotāja reālajām vajadzībām.

- Intervija
- 08.04.2025.
- Marija Leskavniece
Izaugsmes algoritms
Jaunuzņēmumu mentors un investors Dens Taiers uzskata, ka mūsdienu sarežģītajā pasaulē biznesa veiksmi veido izcila komanda, noderīga tehnoloģija un spēja piesaistīt uzmanību

- Viedoklis
- 12.02.2025.
Uzņēmēju DNS: manas pieredzes ceļojums
Par to, ka Latvijai ir kritiski vajadzīga uzņēmējdarbības un tās vides attīstība, runāts ir daudz – aktuāla ir Latvijas konkurētspēja pasaules tirgos, valsts un cilvēku ilgtermiņa labklājības izaicinājumi. Manuprāt, tikpat svarīgi ir sabiedrībā patiesi novērtēt uzņēmēju pienesumu, kā arī veicināt cilvēku, it sevišķi jauniešu vēlmi startēt uzņēmējdarbībā, kas nenoliedzami saistīta arī ar drosmi un uzdrīkstēšanos.

- Mentors
- 08.12.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā izveidot veiksmīgu tiešsaistes kursu
Agnese Dvinska, tiešsaistes jogas studijas sievietēm Brīnumu rīti izveidotāja

- Viedoklis
- 27.12.2022.
Valsts pārvaldes digitālās transformācijas veiksmes formula slēpjas cilvēkfaktorā
Digitalizācija un digitālā transformācija pēdējos gadus ir vieni no aktīvākajiem procesiem, kā tiek īstenota valsts pārvaldes darba efektivizācija, attīstot stratēģijas, kuras orientētas uz klientu apkalpošanas kvalitātes celšanu. Arī aktuālajā MK rīkojumā par Digitālās transformācijas pamatnostādnēm 2021.-2027. gadam, varam atrast vairākus virzienus, kur tiek aprakstīti vēlamie rezultāti digitālās transformācijas procesiem. Nozīmīgs apakšvirziens ir valsts pārvaldes pakalpojumu digitālā transformācija – klientorientēta procesu optimizācija, kas nosaka, ka valsts pārvaldes pakalpojumus ir jāpārveido, organizējot tos no klienta skatu punkta. Pamatnostādnēs viss ir ļoti pamatoti un skaidri aprakstīts, tomēr gala rezultāti nereti izrādās neefektīvi un galvenais mērķis – efektīva klientu apkalpošanas kanālu izveide – nav sasniegts. Kāds tam ir iemesls?

- Viedoklis
- 14.05.2021.
Kā ģimenes vērtības var stiprināt uzņēmumu
Aizvadītais gads ar Covid-19 piešķīris jaunu aktualitāti vārdam “mājsaimniecība” un izgaismojis visdažādākos mājsaimniecību jeb ģimeņu modeļus: vecāki ar bērniem, vientuļie vecāki ar bērniem, pieaugušie bez bērniem, studenti, kas dala īres maksu, cilvēki, kuri dzīvo vieni, cilvēki, kam ir četrkājaini mīluļi utt. Vienlaikus pandēmijas apstākļos, daudziem gan strādājot, gan mācoties no mājām, nereti saplūst robežas, kur beidzas darbs un sākas laiks ģimenei. Cilvēki cenšas to nodalīt, un tam tā ir jābūt, bet vienlaikus tas vedina apzināties vērtības, kas ir kopīgas gan profesionālajā, gan ģimenes dzīvē, un pārdomāt, kā ģimenes vērtību pārnešana uz profesionālo vidi var palīdzēt stiprināt uzņēmuma iekšējo kultūru.

- Pieredze
- 05.10.2020.
Klientam vienmēr taisnība

- Instrumenti
- 03.02.2020.
Ticamākā reklāma — klienta atsauksme

- Viedoklis
- 20.12.2019.
“Konsultē vispirms” - atvērtāka sadarbība starp uzraugošajām iestādēm un uzņēmējiem

- Aktuāli
- 10.06.2015.
Ilgtspējas injekcija

- Pieredze
- 05.10.2020.
Klientam vienmēr taisnība
Uzņēmējs Jānis Bergs raksta par savu pieredzi, turpinot iekarot ASV lielo tirgu

- Instrumenti
- 03.02.2020.
Ticamākā reklāma — klienta atsauksme
Mudinot apmierinātos pircējus uzrakstīt atsauksmi par preci vai pakalpojumu, uzņēmums ne tikai iedrošina iepirkties citus patērētājus, bet arī padara savu vārdu vieglāk atrodamu interneta meklētājprogrammām

- Viedoklis
- 20.12.2019.
“Konsultē vispirms” - atvērtāka sadarbība starp uzraugošajām iestādēm un uzņēmējiem
Kopš 2017. gada 23 valsts pārvaldes uzraugošās iestādes ir apvienojušās iniciatīvā “Konsultē vispirms”, kuras mērķis ir uzlabot uzņēmējdarbības vidi Latvijā un mainīt pieeju, kādā uzraugošās iestādes sadarbojas ar uzņēmējiem. Iestāžu mērķis ir kļūt par labākiem sadarbības partneriem uzņēmējiem un klientiem - to galvenais pienākums nav sodīt, bet nodrošināt valstī spēkā esošo prasību izpildi un saprotamus “spēles noteikumus”.

- Aktuāli
- 10.06.2015.
Ilgtspējas injekcija
Latvijā ir vairāki uzņēmumi, kas, strādājot pēc ilgtspējīga uzņēmuma kritērijiem, mēģina ar tiem «aplipināt» arī citas kompānijas: sadarbības partnerus, piegādātājus un klientus. Ieguvums ir pārliecība, ka partneri ir godīgi un sociāli atbildīgi
