Dzelzceļš var kļūt par Rīgas satiksmes mugurkaulu

  • Jānis Ozols
  • 05.08.2019
Ceļā uz Bolderāju, uz kurieni izbraukuma sēdē devās Satiksmes ministrijas izveidotā darba grupa un eksperti, lai izvērtētu iespējas atjaunot pasažieru vilcienu satiksmi virzienā uz Bolderāju. Foto: Edijs Pālens, LETA

Ceļā uz Bolderāju, uz kurieni izbraukuma sēdē devās Satiksmes ministrijas izveidotā darba grupa un eksperti, lai izvērtētu iespējas atjaunot pasažieru vilcienu satiksmi virzienā uz Bolderāju. Foto: Edijs Pālens, LETA

Satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) rosinājis ideju atjaunot pasažieru dzelzceļa satiksmi uz Bolderāju, ko skeptiķi un politiskie pretinieki jau paguvuši nodēvēt par neizdevīgu un nepārdomātu. Patiesībā, ir tieši pretēji - tas ir ne tikai viens no ekonomiski izdevīgākajiem risinājumiem, kas būtiski atvieglos ikdienu virknei iedzīvotāju, bet arī palīdzēs mazināt satiksmes haosu Rīgā, kas radīsies Rail Baltica izbūves laikā.

Viens no labākajiem risinājumiem

Daudzkārt apspriestā ideja atjaunot pasažieru dzelzceļa satiksmi uz Bolderāju aktualizēta īstajā laikā. Savlaicīgi īstenojot darbus, to varētu ieviest divu līdz trīs gadu laikā. Tas sakritīs ar periodu, kad tiks sākta dzelzceļa līnijas Rail Baltica Rīgas stacijas mezgla izbūve, kas pilsētu sadalīs divās daļās, radot mērenu haosu un – ievērojot līdzšinējo Rīgas tradīciju - paralizējot satiksmi.

Jaunākajā žurnālā