
Labi vadītāji zina, kad runāt un kad apklust. Lai sāktu klausīties, jāveic piecas pavisam vienkāršas lietas
Nesen biju seminārā, kur pasniedzēja tradicionāli vaicāja auditorijai, no kādām profesionālajām grupām cilvēki ir sapulcējušies. Diemžēl viņa šo informāciju neizmantoja, lai pielāgotu mācību saturu šīm profesionāļu grupām. Viņa bija formāla un īsti nesadzirdēja dalībnieku vajadzības. Rezultātā cilvēki bija neapmierināti ar mācībām, un puse aizgāja no tām pirms paredzētā laika.
Bieži esmu vērojusi, kā vadītāji intervē savus potenciālos darbiniekus atlases intervijās. Pārsvarā vadītāji ir tik aktīvi līderi, ka lielāko intervijas daļu runā paši, nevis kandidāti. Dažreiz pat brīnos, kā viņi spēj pieņemt lēmumu par izvēli, ja ir dzirdējuši tikai sevi, nevis otru cilvēku. Šajos gadījumos pēc kāda laika vadītāji ir vīlušies par izvēlētā darbinieka darba sniegumu.