Dubultspēle par skatītāja uzmanību • IR.lv

Dubultspēle par skatītāja uzmanību

Bārbijas lomā Margo Robija. Publicitātes foto
Kristīne Simsone

Fabula un eposs — filmas Bārbija un Openheimers

Ja veidosit aizraujošas filmas, skatītāji būs! Tā izdevumā Variety raksta amerikāņu kinokritiķis Ouens Gleibermans par tikko uz ekrāniem nonākušo filmu Bārbija un Openheimers kases ieņēmumu panākumiem. Viņa apgalvojumā ir daļa patiesības (kvalitātei allaž jābūt noteicošajam kritērijam), tomēr audiovizuālā satura pārbagātības laikmetā ar to nepietiek, lai piepildītu kinozāles. Ignorēt simt miljonu ASV dolāru lielo filmas publicitātes budžetu (Bārbijas gadījumā tas ir pat 150 miljoni un vēl milzu korporācijas Mattel iesaiste, veidojot neskaitāmas sadarbības ar dažādiem zīmoliem, tajā skaitā modes) ir labākajā gadījumā naivi, sliktākajā — aroganti. Aizraujošu filmu netrūkst, bet budžetu to publicitātei — gan. 

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu