
Ir kritiķi izvēlas aizejošā gada izcilākos darbus kultūrā, kurus iesakām noķert arī nākamgad, ja līdz šim vēl neesat paspējuši
Zane Radzobe, žurnāla Ir teātra kritiķe
Rotkho. Režisors Lukašs Tvarkovskis. Dailes teātris
Sezonas nagla, ar kuru mēroties nevienam citam Latvijas iestudējumam nebija pa spēkam. Skaļš, savā iedarbības spēkā skatītāju zāli gandrīz aizskalojošs iestudējums par to, kas mākslā (var teikt arī — dzīvē) ir pa īstam. Mani visvairāk piesaistīja izrādes ironija — tas ir feiks (jo izmanto daudzkārt redzētas teātra klišejas) par feiku (mākslas viltojumu), bet, saliekot divas «neoriģinalitātes» kopā, gala rezultātā rodas kas oriģināls. Šāds paņēmiens var nostrādāt tikai vienreiz, un jācer, ka Dailes teātris otrreiz šajā upē iekāpt nemēģinās. Bet šogad — bravo!