
Ivars Krūtainis. Foto — Reinis Inkēns
15 gadus strādājot mārketingā vairākos kontinentos, Ivars Krūtainis ir iemācījies, ka gandrīz visu var paveikt dažādos veidos. Katram tikai jāatrod sava pieeja
Nelineāra karjera — tā par savu ceļu biznesā saka Ivars. Strādājis brīvprātīgo darbu pie Amerikas latviešiem Garezerā, mācījies biznesu Rīgā un mārketingu Londonā. Visilgāk viņš strādājis globālā mediju plānošanas aģentūrā Mindshare — vispirms Lielbritānijā, tad Austrālija un Nīderlandē, visbeidzot Ķīnā. Ar tādiem zīmoliem kā Dove, L’Oreal, Land Rover, Rolex.
Taču pa vidu karjerai mārketingā Ivars arī dibinājis savu uzņēmumu un kādu laiku profesionāli pievērsies ceļošanai. Viņa veidotais zīmols Skinny Latvian radīja bikses kalsniem vīriešiem. Viens no šo bikšu valkātājiem bija arī, iespējams, slavenākais tievais un garais latvietis Kristaps Porziņģis.