
Ilustratīvs foto: Evija Trifanova, LETA
Apgūstot jaunas zināšanas, Latvijas uzņēmēji visvairāk meklē iespēju mācīties mārketingu un pārdošanu, rāda Swedbank un SKDS rīkotā Latvijas uzņēmumu vadītāju aptauja. To aptaujā norādījuši 33% uzņēmēju. Vairāk nekā ceturtā daļa uzņēmumu vadītāju norāda, ka labprāt iegūtu pieredzi biznesa un stratēģijas plānošanā - 31%, savukārt 27% mācās tehnoloģijas un IT. Finanses un grāmatvedību, e-komerciju, personālvadību apgūst 20% uzņēmēju.
Lielie un mazie
Jomas, kurās vadītājiem noderētu zināšanas, atšķiras pēc uzņēmuma veida un lieluma. Jo uzņēmums nodarbina 50 un vairāk darbinieku, jo vairāk noderētu pieredze IT un tehnoloģiju jomā. Mazākiem uzņēmumiem ar ne vairāk kā 10 darbiniekiem aktuālāk būtu smelties pieredzi mārketingā un pārdošanā.