Operas solists, tenors Mihails Čuļpajevs ir dzīvespriecīgs cilvēks, kuram izrāžu komiskajās epizodēs patīk dzirdēt zālē smieklus. Kā viņš uztver savu lomu jaunajā operas iestudējumā, kas veltīta nāves apcerei?
Ideja, ka vajag iestudēt franču komponista Fransisa Pulenka pagājušā gadsimta vidū sacerēto operu Karmelīšu dialogi, operas direktoram Zigmaram Liepiņam bijusi sen. Šogad tas ir noticis, franču režisors Vensāns Busārs ir iestudējis šo traģisko operu, kuras librets balstīts patiesos notikumos — 1794. gadā Franču revolūcijas laikā tika giljotinētas Karmela klostera māsas. Operas mūzika ir skaista, bet tās radītais pārdzīvojums — smags. Pulenks esot teicis, ka šai operai «jābūt visu laiku lielākajam emocionālajam šokam».
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.