Prasme uzklausīt

Katrīna Ošleja
Print Friendly, PDF & Email

Labi vadītāji zina, kad runāt un kad apklust. Lai sāktu klausīties, jāveic piecas pavisam vienkāršas lietas

Nesen biju seminārā, kur pasniedzēja tradicionāli vaicāja auditorijai, no kādām profesionālajām grupām cilvēki ir sapulcējušies. Diemžēl viņa šo informāciju neizmantoja, lai pielāgotu mācību saturu šīm profesionāļu grupām. Viņa bija formāla un īsti nesadzirdēja dalībnieku vajadzības. Rezultātā cilvēki bija neapmierināti ar mācībām, un puse aizgāja no tām pirms paredzētā laika.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu