No satura patērētāja par veidotāju

Egita Bairamova.
Foto — Kristīne Konovalova

Egita Bairamova. Foto — Kristīne Konovalova

Sociālajos medijos trūkst ekspertu balsu. Zinošu cilvēku no uzņēmējdarbības, valsts pārvaldes un akadēmiskās vides. Tā rezultātā diskusijas bieži ir virspusējas un seklas

Jo vairāk profesionāļu dalīsies savās zināšanās sociālajos tīklos, jo vērtīgāka būs gan digitālā, gan reālā pasaule. Šis raksts aicina izkāpt no pasīva lasītāja lomas un kļūt par aktīvu stāstnieku. Kāpēc sākt? Pirmkārt, regulāri publicējot ziņas sociālajos medijos, cilvēkam veidojas reputācijas kapitāls, kas piesaista klientus un partnerus. Otrkārt, satura veidošana disciplinē — lai sarežģīto vienkāršā valodā izstāstītu citiem, vispirms zināšanas jāspēj ļoti skaidri noformulēt pašam. Toties skaidrība vēlāk palīdz gan labāk fokusēties, gan atvērt durvis nozares diskusijās.

Jaunākajā žurnālā