Brīvi kā putni?

  • Aija Krūtaine, Re:Baltica
  • 07.02.2018
  • IR

Sociālie tīkli daudziem kļūst par galveno informācijas avotu, un tos vēlēšanu kampaņās aktīvi izmanto gan politiķi sevis reklamēšanai, gan naidīgi ārvalstu spēki prātu duļķošanai. Vai KNAB šogad spēs efektīvi kontrolēt partiju tēriņus internetā pirms Saeimas vēlēšanām?

Mārtiņš Kālis (30) garās reklāmu pauzes televīzijā jau gandrīz desmit gadus redz tikai ciemos. Jaunumus viņš uzzina internetā un sociālajos tīklos — kā daudzi, jo gan YouTube, gan Facebook ik dienu apmeklē katrs trešais Latvijas iedzīvotājs.

Tieši internetā Mārtiņš pamanīja arī Nila Ušakova reklāmu pirms pašvaldību vēlēšanām — viņš ir Latvijas politikas karalis sociālajos tīklos ar vislielāko sekotāju skaitu. «Vienu reizi to rullīti noskatīties bija interesanti, pēc tam bija tāpat kā ar jebkuru citu reklāmu. Citus droši vien arī rādīja, bet atmiņā nav palikuši,» saka Mārtiņš. Viņa izvēli vēlēšanās šī reklāma neietekmēja. Viņš balsoja Siguldā.

Jaunākajā žurnālā