Reģionu apvienības un "Saskaņas" sarunas Liepājā ārpus koalīcijas var atstāt Sesku • IR.lv

Reģionu apvienības un “Saskaņas” sarunas Liepājā ārpus koalīcijas var atstāt Sesku

37
Foto: latviatravel.lv

”Saskaņa” un LRA vienojušās par sociālajiem jautājumiem, bet par amatiem vēl nerunājot

Šodien sekmīgi noslēgušās pirmās sarunas starp iespējamajiem jaunās Liepājas domes koalīcijas partneriem – Latvijas Reģionu apvienību (LRA) un “Saskaņu”, vēsta aģentūra LETA. Līdz ar to nav izslēgts, ka ārpus jaunās Liepājas domes koalīcijas varētu palikt ilggadējā Liepājas mēra Ulda Seska vadītā Liepājas partija.

Kā aģentūru LETA informēja “Saskaņas” līderis Liepājā Valērijs Agešins, “Saskaņas” deputātiem šodien notikusi tikšanās ar LRA, tostarp ar šī saraksta līderi Liepājā Jāni Vilnīti. “Sarunas bija par sociālo bloku. Mūsu uzstādījumi ir bezmaksas sabiedriskais transports pensionāriem, brīvpusdienas skolēniem līdz 9.klasei un pabalsts līdz 300 eiro jaundzimušajiem. No LRA puses konceptuālu iebildumu nebija,” apgalvoja Agešins.

Vienlaikus Agešins uzsvēra, ka “pašlaik sarunas notiek nevis par amatiem, bet par priekšvēlēšanu programmu.” Turpmāk plānotas “Saskaņas” sarunas ar LRA arī par citiem jautājumiem. “Neizslēdzu, ka būs sarunas arī ar Liepājas partiju,” piebilda Agešins.

Politiķis izvairīgi komentēja publiskajā telpā izskanējušo informāciju, ka Sesks, iespējams, varētu zaudēt mēra amatu. “To, kas būs Liepājas mērs, zināsim tad, kad jaunā dome sanāks uz pirmo sēdi un balsos. Pašlaik iespēja kļūt par Liepājas mēru un Liepājas vicemēru ir deputātiem no visiem trīs domē ievēlētajiem sarakstiem.”

LRA saraksta līderis Vilnītis, lūgts komentēt publiskajā telpā izskanējušo informāciju, ka Sesks vairs nebūs Liepājas mērs, aģentūrai LETA sacīja: “Es to droši nevaru apgalvot. Nenoliedzu, ka pašlaik esam tuvāk sadarbībai ar “Saskaņu”, taču sarunas vēl ir tikai sākušās. Mums ir jātiekas, jārunā par mūsu vērtībām, pilsētas attīstības redzējumu un daudziem citiem jautājumiem.”

Vilnītis apstiprināja, ka LRA nav konceptuālu iebildumu pret “Saskaņas” piedāvāto sociālo programmu, bet vienlaikus LRA uzsvērusi, ka svarīgi saprast, kur ņemt finanšu resursus, lai šos plānus realizētu. Vilnītis piebilda, ka ar četriem “Saskaņas” deputātiem esot “viegli komunicēt”, un viņi esot sabiedrībā zināmi, cienījami cilvēki.

Ar Liepājas partiju LRA pagaidām bijušas tikai neoficiālas sarunas, un pašlaik “nav indikāciju”, vai un kad varētu notikt oficiālas sarunas. Jau ziņots, ka sestdien notikušajās pašvaldību vēlēšanās Liepājā visvairāk balsu ir ieguvusi esošā mēra Seska vadītā Liepājas partija, kā arī LRA. Liepājas partiju atbalstīja 31,26% vēlētāju, LRA – 29,15%. Domē iekļuvusi arī “Saskaņa”, par kuru nobalsoja 19,58% vēlētāju. Citas partijas 5% vēlēšanu barjeru nav pārvarējušas.

Komentāri (37)

Austras koks 06.06.2017. 06.39

Nu ja, nu ja, kā tad, Sesks ir sliktāks par okupantiem un kolonistiem… Protms, protams… Arī pašvaldībās sadarbībai ar saskaņu jebkuram normālam cilvēkam ir jābūt tabu, un nevajag te muldēt kaut ko par pašvaldību saimniecisko dabu.

Te arī tiešām precīzi atbilst teiciens par utes ielaišanu kažokā. Par Rīgu ar daudzi teica – nu lai jau ušaks paņemās vienu termiņu, lai ir pozīcijā un aplaužas, tad visi tāpat redzēs, ka ir garām un vairs neiebalsos. Kā redzams nesanāca. Tāda motivācija dažiem bija arī saskaņas ņemšanai valdībā.

Nedarbojas tāda motivācija. Kolonistu-okupantu elektorāts balsos par saskaņu vienalga ko tie darīs. Nu un tad vēl nedaudz klāt lumpenizējušies latvieši.

Nu nevar laist viņus nekur klāt. Un jebkurš vietējais oligarhs vai wannabe cariņš ir labāks par pilnīgu kremlistu. Gribas to kādam atzīt vai nē. Jo ja vietējo oligarhiņu, arī Lembergu, ir iespēja kaut kā nebūt pārliecināt nestrādāt kremļa interesēs, kaut ar finansēm, un viņiem tomēr šī ir dzīvesvieta un ģimenes atrašanās vieta, tad kremlisti vienmēr 100% būs kremļa uzdevumu pildītāji.

Tā kā lai kā nepatiktu daudziem visādi lembergi, seski utt., jebkurš saskaņas cilvēks ir sliktāks un saskaņai jābūt sarkanajai līnijai vienmēr.

+11
-3
Atbildēt

7

    dzeris49 > Austras koks 06.06.2017. 12.48

    Cik tad dzīvosi pagātnē un murgosi par kolonistiem – okupantiem, sapņot jau nav slikti, bet, tā ir bēgšana no realitātes, jo par saskaņu balso tikpat pilnvērtīgi un leģitīmi Latvijas pilsoņi, kā par NA un jebkuru citu partiju.

    Nu nepazudīs nekur ne krievi, ne Saskaņa, var jau vaimanāt un žēloties, cik uziet, bet, realitāte ir tāda, kāda ir.

    Igaunijā daudzi krievi balso par igauņu partijām, jo tās to ir pelnījuši.

    Latvijā tās “latviskās” partijas nav ne par matu labākas par SC, tāpēc par tām cittautieši praktriski nebalso, drīzāk, latvieši balso par SC, nu tā tas ir, un pie tā nav vainīgaSaskaņa, bet gan latviešu partijas.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    kolpants > Austras koks 06.06.2017. 15.54

    Kolonistu-okupantu elektorāts balsos par saskaņu vienalga ko tie darīs.

    Только в том случае, если латышские партии будут себя вести так, как вели себя сейчас.

    Вам будет конечно, удивительно, но мне трудно заставить себя голосовать за партию, которая призывает закрыть школы на родном для меня языке, или за партию, которая призывает извиниться за оккупацию и ассимилировать

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > Austras koks 06.06.2017. 15.48

    Un jebkurš vietējais oligarhs vai wannabe cariņš ir labāks par pilnīgu kremlistu.

    Это, я так понимаю, Единство, СКЗ и НО начинает обкатку предвыборных лозунгов для выборов в Сейм!

    Так сказать, мы воруем по-европейски, а не по-азиатски, поэтому голосуйте за нас!

    Я когда еду мимо библиотеки, прям ощущаю, что от сворованных на 100латовом паркете совсем другая аура, чем от сворованных на цветочных ларьках! И даже на Тенерифах, где куплены дома на сворованное, ощущается другая аура! Вот чувствуется, что у дома, который куплен на сворованное по-европейски, и аура другая, приятная, демократическая! А идешь мимо азиатски сворованного- и прям чувствуешь сквозь занавески взгляд гебиста и запах подвалов ЧК.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 06.06.2017. 15.09

    to Andrejs

    Vai tas, kurš rija saslaukas no smagos noziegumos apsūdzētā galda un uzlaizīja mērces paliekas, nav daudz pretīgāks?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 06.06.2017. 13.08

    to dzeris49

    Man tev, fašistu mēslam, NKVDešņika atvasei, turklāt drausmīgai dabas kļūdai, jāatgādina par PSRS parakstīto Ženēvas 1949. gada konvenciju, kas aizliedz okupētās zemēs nometināt civilokupantus, kā arī rekrutēt okupēto valstu pilsoņus. Kā zināms, lielākā daļa interventu Latvijā tika ievazāti pēc 1949. gada, kas tos padara par neleģitīmiem, ar visām no tā izejošām sekām.

    Nelegālis arī desmitā paaudzē ir nelegālis.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 06.06.2017. 15.13

    to dzeris49

    Nu nepazudīs nekur ne krievi, ne Saskaņa

    Tie krievi, kuriem smadzeņu garozā bija pelēkā viela un ir sapratuši, ka būt krievam nav solīdi, jau atkrituši, sameklējuši savas saknes, atguvuši sejas un integrēti homo sapiens sabiedrībā, nākamie atkritīs tie, kam ir pašsaglabāšanās instinkts, jo par noziegumiem pret cilvēci neiestājas noilgums. Atlikušie jūs, nebūsiet pārmērīga problēma Cilvēku planētai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 06.06.2017. 14.54

    to AK

    gluži manas domas. Ja man jāizvēlas starp Lembergu (starp letiņiem kko pretīgāku grūti iedomāties) un dikti demokrātiskajiem šovinistiem un impēristiem Kasparovu, vai Hodorkovski, piemēram, noteikti izvēlētos pirmo.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 06.06.2017. 09.46

“Te ir tā iespēja tam, ko es solīju liepājniekiem – ka es vadīšu pilsētu. Tāpēc arī vedam pārrunas ar “Saskaņu”,” sacīja LRA mēra amata kandidāts Jānis Vilnītis. +++

Un šādi, pamazām “pieradinot pie savas klātbūtnes”, Saskaņa arī pamazām pārņems varu Latvijā.Tikai jautājums, vai pirms vēlēšanām Vilnītis par šāda “manevra” iespējamību bija informējis savus vēlētājus?

+6
-3
Atbildēt

17

    basta > rinķī apkārt 06.06.2017. 14.04

    to Skaisle

    visi arī Bordāns, par kuru balsoju – nedomāju, ka viņš ir DONS KIHOTS

    Bordāna un Potapovas mērķis, kļūt par Krievijas FSB personāliem pensionāriem. Protams, ja paveiksies, kā Godmanim, Šleseram vai VVF. Kaut gan, vēl nav vakars un arī tiem var nepaveikties.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 06.06.2017. 12.39

    Man tie jūsu komentāri izraisa zināmu jautrību, Saskaņai neviens sen nav jāpieradina, tā šeit ir un pastāv pilnīgi legāli un leģitīmi, visi jau sen pie tā pieraduši.

    Vai tad Saskaņa vainīga, ka latviešu politiķi absolūti nespēj vienoties un ir gatavi pārdoties jebkuram, lai tikai pabūtu pie varas?

    Ēriks, kopš kļuvis par Lemberga trolli, vispār zaudējis sajēgu, tam “zatleristi” pat zem paša gultas rādās.

    Un no kura laika VL un Saskaņa “nekad nav sadarbojušies”, vai tad visodiozāko un tumsonīgu likumu virzīšanā un pieņemšanā VL un SC nav strādājuši roku rokā, kā partijas ar absolūti līdzīgām ideoloģijām, tādi īsti sovoki un visu Rietumu vērtību noliedzēji?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 06.06.2017. 18.20

    …Skaisle…nu, lūk – tā tas arī notiek – neredzēji, jo Tev nerādīja…soc.tīklos bija ievietots video no notikuma pirmsākuma, cik daudzi to redzēja?…cilvēki, kuri piedalījās tajā piketā zvanīja un stāstīja, cik agresīvi bijuši štata piketētāji, kuri latviešu valodā spēj izdvest vien pāris vārdus, bet protesta akcijās, ai, cik noderīgi…

    …kāda no televīzijām to parādīja?…protams, nē!…jo Āboltiņa ir bubulis, kura neatstāj vienaldzīgajos nevienu…sižets/raksts ir izdevies, ja par to vārās un uguns ir jāpiešauj, lai katliņš burbuļotu…

    …redz, Dzeris lieto Skumjā Bruņinieka leksiku – “V pēkšņi pagūlās zem Lemberga Āboltiņas vadībā”…pietiek ar baumām, lai katliņš vārītos…jautāju Skumjajam Bruņiniekam vai pats piedalījies Āboltiņas tikšanās reizē Puzē…tak, nē!…vienam pietiek to nomurgot, lai nākošais to pasniegtu kā neapgāžamu faktu…

    …cik bieži NAšisti tepat Tevi nav saukuši par kremļa trolli un atkārtojuši to dienu no dienas?…tāpēc, ka Tev ir atšķirīgs viedoklis un nebaidies to paust, lai gan dažkārt kļūdies…no sākuma to teica viens, tagad to atkārto trešais, piektais un sestais…esi kremļa trollis?…domāju, ka – nē!…bet birka Tev ir piekārta…esi tapusi par ļaunuma iemiesojumu un ienaidnieku, latviešu nīdēju…atmazgāsies, attaisnosies, centīsies pierādīt, ka tā nav taisnība?…un jēga tam būtu kāda?…

    …neko daudz jau nevajag – vien spēju uz notikumiem paraudzīties no cita redzes leņķa, nepakļauties masu psihozei, domāt ar savu galvu, spēt situāciju analizēt…diemžēl, ne visi to spēj…un tāpēc vaina tiek meklēta citos…diemžēl…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 06.06.2017. 10.05

    nu atkal Saskaņa vainīga, cik saprotu no tikko lasītā – latvietīši paši iekārto un sakārto visu, lai saskaņa var valdīt – un tas pats jau Rīgā – par ko tad brēks naciķi un kam pārdosies , ja šos pašus ievēlētu /

    Noskatietiess ltv1 raidījumu – tā kā parādnieks runā, tā padlaikos padomju aģitatori runāja –

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 06.06.2017. 13.18

    to dzeris49

    Un no kura laika VL un Saskaņa “nekad nav sadarbojušies”

    Trīs reizes bija. Nu NA nevarēja paredzēt, ka par to, ka zeme riņķo ap sauli, ka divreidivi ir četri, un bikses nav jāvelk pāri galvai, SC nobalsos līdzīgi, bet ne ierasti, kā viņu sugas brāļi, Vienotība. Visos svarīgākos balsojumos, kā par Putina favorītu Vējoni preža krēslā, nozīmīgākām silēm Matīsam un Zatļera spitālīgo varzas saskaņiešiem, Rinkēvičam un Kozlovskim, UA dalīšanu krievu bandītiem un čekistiem, čekas maisu slepenošanu līdz bezgalībai par privilēģijā nelegāliem imigrantiem u.c, bija pilnīga Vienotība & Saskaņa.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 06.06.2017. 16.28

    zane – skatījos to sižetu par ūjināšanu – godavārds rupjibas nedzirdēju, bet – tā kā mūsu pension āri ir apzagti un kā saka – “uzmesti” – rupjības ir maigākais , ko vini atļaujas – šitie politiķi – tu man piedod – daudz daudz ko smagāku ir pelnījuši kā lamas – tas nu reiz atkal ir cieti !

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 06.06.2017. 16.17

    zanE …

    1. Tādi, kā Šlesers, Zatlers, Bordāns paši netaisa partijas, viņi ir tikai “sejas”. Partijas kanditātu saraksts Zobena un Vairoga ordenim vienmēr, kā pusfabrikāts stāv saldētavā.

    2. Par Āboltiņu piekrītu. Uz Dombrovska, Kampara, Zaķa, Pabrika un pienākušo Zatlera varzas saskaņiešu fona, viņa ir tīrais eņģelis.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 06.06.2017. 14.11

    ZanE – protams, ka vēlētājam sava atbildība. Bet es, kā V vēlētājs, nebalsoju, lai V pēkšņi pagultos zem Lemberga Āboltiņas vadībā, lai V pēkšņi aizmirstu par liberalām vērtībām un Āboltiņa pēkšņi sāktu ko vāvuļot par nacionalām un konservatīvām vērtībām, lai visi V biedri, izņemot dažus, pārvērstos par zombijiem un paklausīgiem balsotājiem, lai V balso nevis par Levitu, bet, Vējoni, utt., īsumā, lai V pilnībā attiektos no saviem principiem.

    Katrā ziņā, nevienas partijas vēlētājs nebalso par to, lai partija būtu pērkama un korumpēta, dažu partiju vēlētāji to neapzinās, ko lai dara, bet, tā, drīzāk, ir viņu nelaime. nevis vaina.

    Toties partiju “spices” un “ierindas biedri” ļoti labi saprot, kad atkāpjas no principiem, pārdodās, utt., un dara to pilnīgi apzināti un ciniski, un tā 100% ir viņu vaina.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 06.06.2017. 13.55

    zane, neuzbrūc džerim

    vai ne Solvita noūjināja pensionārus? ne Solvita junkeru no saeimas izmeta? Vai ne viņķele paziņoja, ka pensionāri nodokļus maksāja citai, ne Latvijas valstij?

    kas apkalpo oligarhus? vai tauta par tādu saeimu vēlēja?

    Balsošana par ušakovu ir pakļaušanās – piekrītu – un piekrītu , ka ievēlam no sava vidus – kādi esam, tikai zane – tu taču nenoliegsi, ka jeburš politiķis saņem privilēģijas, mizlu privilēģijas un ka politikā iet šo privilēģiju dēļ – visi arī Bordāns, par kuru balsoju – nedomāju, ka viņš ir DONS KIHOTS, kurš pārliecības dēļ ķersies pie dzirnavu spārna un ļaus sevi raustīt pa gaisiem

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 06.06.2017. 10.20

    Cūcības izdara visādi zatleristi,bet skaisle protams uzbruks visiem latviešiem un nacionālistiem it sevišķi,kuri nekad nav pieļāvuši sadarbības iespēju ar saskaņu,nu vai tie nav visīstākie kremļa aģenta paņēmieni!?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 06.06.2017. 15.58

    …Skaisle…es neuzbrūku Dzerim, nepārspīlē!…politiķis var solīt zelta kalnus, dāvāt banānus un karināt makaronus uz ausīm, bet gudrs vēlētājs izdara izvēli…tak nespiež neviens par varītēm balsot par to, ko negribi…nujā, vēlētājs izdara izvēli, tātad – pieņem atbildīgu lēmumu…un tikai no vēlētāja atkarīgs ko un kādus politiķus savēlēs…tātad – vēlētājs ir tas, kurš izvēlas, bet atbildību uzņemties negrib…vieglāk savu atbildību pārlikt uz ievēlēto politiķi – redz, šis mani pievīlis…var kļūdīties ar nezināmiem deputātu kandidātiem, kādus savāca Zatlers dažu mēnešu laikā radot “partiju”…tad atliek tikai noticēt…

    …Tu runā par Āboltiņas ūjināšanu, jo to Tev parādīja masu medijs, bet neparādīja cēloni – rupjības krievu valodā, lamas uz zākāšanos, aurošanu un blēšanu no mūsu tik kulturālo “pensionāru” puses…Tu izdarīji secinājumus no tā, ko Tev parādīja, ko Tev iedeva izlasīt, ielēja gatavu barību ar karotīti mutē…

    …Dzeris raksta – Āboltiņa izēda Junkuru…Junkurs godīgi rīkojās, parakstīdams vienošanos par vēlēšanu reklāmas kampaņas nepārkāpšanu?…vai tādu dēļ kā Junkurs, Vienotībai neatņēma valsts finansējumu?…vai vienas personas negodīga rīcība ir cēlāka par citas personas, ja tā “cita” ir personiski netīkama?…vai vēlētājs vērtēja abu politiķu spējas, pieredzi, izglītību…vai…tikai balstījās uz patīk/nepatīk vērtībām?…ja man būtu jālemj – Junkurs vai Āboltiņa, nešauboties balsotu par Āboltiņu, neatkarīgi no viņas trūkumiem (sarkano matu krāsas, aso mēli, tracinošajiem smiekliņiem, baumām par intrigām utt.)…man vajag cilvēku likumdevēja institūcijā, kurš saprot par ko lēmumus pieņem nevis modeli, kas spaida podziņas…

    …Dzeris nosauca vērtības, kuras viņam svarīgas, lai balsotu…tā teikt – jaundzimušu un neaptraipītu, un nevainīgu Dieva sūtni…nu-ū, tad atliek vien Dzerim pašam radīt tādu partiju un pašam tapt par gaismas nesēju un sabiedrības vienotāju…būs?…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 06.06.2017. 16.29

    tomēr – es tev zane piekrītu par to, ka politiķi ir daļa no mums – un līdz ar to – tā patiešām ir visu mūsu atbildība – tādā aspektā e s tev piekrītu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 06.06.2017. 13.39

    …Dzeris raksta: – “Vai tad Saskaņa vainīga, ka latviešu politiķi absolūti nespēj vienoties un ir gatavi pārdoties jebkuram, lai tikai pabūtu pie varas?”

    …saprotu, Tev pie visa vainīgas partijas, ne vēlētājs, kas par tām partijām balso…un sabalso tos, kurus var lamāt uz velna paraušanu…šogad bija tik plašs piedāvājums – tik izvēlies un balso!…bet…latvietim grūtības ar kritisko domāšanu – tik daudz partiju, pat galva griežas…pieradināts pie vienas no padomjlaikiem, i iespringt nevajadzēja…ko tur vērtēt, ko galvu lauzīt, ar karotīti viss mutē saliets un pasniegts gatavs…

    …klausos Brīvo mikrofonu – zvana latvietīši, kas saņēmušies drosmi anonīmi atzīties, ka balsojuši par Ušakovu…inteliģento un saimniecisko, tikpat inteliģentu un saimniecisku kā Lembergs…

    …pastāsti, Dzeri, kāda ir vēlētāja atbildība?…balsojot un…arī nebalsojot…nu, nevar neviens tikt pie varas, ja par viņiem nebalso…ja nebalso – kādas ir tiesības prasīt, lai brokastis tiktu pasniegtas uz šķīvīša ar zelta maliņu?…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 06.06.2017. 13.23

    dzeri,tumsoņas ir tie,kuriem tikumība izraisa drebuļus un lielākā rietumu vērtība ir homoseksuālisms.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > rinķī apkārt 06.06.2017. 15.51

    Saskaņa arī pamazām pārņems varu Latvijā

    Охренеть, сами прокатили своего мера в 2009, да еще так прокатили, что вся партия не попала в Рижскую думу, а Согласие виновато!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 06.06.2017. 14.18

    to dzeris49

    “Katrā ziņā, nevienas partijas vēlētājs nebalso par to, lai partija būtu pērkama un korumpēta”

    Nelej nu!!! Neskatoties uz Dombrovska neformālām attiecībām ar Savicki un Vešņjakovu, viņš tomēr sēž EP. Ne jau nu Latvijas nacionālpatrioti par to mūdzi balsoja.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 06.06.2017. 14.00

    zanE …

    …klausos Brīvo mikrofonu – zvana latvietīši, kas saņēmušies drosmi anonīmi atzīties, ka balsojuši par Ušakovu…

    Nevajag aizmirst, ka Tomsonu katru vakaru mājās sagaida barga krievene, kura, nešaubos, to regulāri iekausta, tāpēc vienmēr zvana tie, kam vajag zvanīt. Saskaņieši: Gore-Kreituse un Jurkāns apmetušies LR uz dzīvi, par “ekspertu” regulāri tiek aicināts SC mūdzis, Rublovskis, bet reņģēdāju smadzenes drātē Liniņš, Strautmane, Kažoka, Rozenvalds un citi latviešu nīdēji.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Arturs Pērkons 06.06.2017. 07.31

pirms izlikties par lieliem ekspertiem Liepājas vēlēšanu rezultātos, der iepazīties ar 2013. g. rezultātiem.

Toreiz Seskam pietrūka 1 balss, tāpēc izveidoja koalīciju Liepājas partija-Saskaņa un speciālu vietnieka amatu Liepājas domē.

Nevajadzētu steigties ar pārgudriem secinājumiem – tomēr tas ir interesanti, kas varētu mainīties pēc 20 Seska gadiem.

+2
-1
Atbildēt

2

    Arturs Pērkons > Arturs Pērkons 06.06.2017. 14.07

    Ja Jūs neslēptos aiz nika, mēs varētu noskaidrot, kurš no mums labāk pazīst Liepāju un tās mēru :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Arturs Pērkons 06.06.2017. 09.54

    Esmu dzimis liepājnieks un joprojām labi zinu, kas notiek Liepājā. Vispirms par pagājušajām vēlēšanām. Toreiz Sesks aicināja Vilnīti koalīcijā, bet šis “gaismnesis” no sadarbības atteicās un šādi radīja situāciju, kurā Liepājas domes pozīcijā iekļuva Saskaņa. Šodien līdzīgs scenārijs, tikai no Vilnīša puses atklātāks.

    Bet par tiem Seska ilgajiem valdīšanas gadiem :) Vari Seskam kaut ko pārmest? Ja jā, tad lūdzu konkrēti. Jeb pārmaiņas nepieciešamas pārmaiņu dēļ? :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu