No visas sirds
76
Māris Bišofs 19. septembris , 2014 12.15
Saistītie raksti
Viedoklis /
20. decembris
Sociālie uzņēmumi kā tilts no pasīvas palīdzības saņemšanas uz aktīvu dzīvi Rīgā
Viedoklis /
20. decembris
Investīcijas cilvēkos – ceļš uz Latvijas ekonomikas spēcināšanu
Aktuāli /
20. decembris
Šķiltava nr. 237: Atceramies un pastrīdamies par 2024. gada svarīgākajiem notikumiem
Aktuāli /
19. decembris
Ukraiņu politiskais komentētājs: Jau trešo gadu “vēl trīs mēneši”
Komentāri (76)
Mārtiņš 19.09.2014. 12.22
Dažu partiju nosaukumi vien ir ko vērts!
Vairāk derētu pašdarbības pulciņiem!
4
efeja60 > Mārtiņš 19.09.2014. 15.06
Amorāls melnais PR no jenotu rupora.
0
efeja60 > Mārtiņš 19.09.2014. 23.55
Es to vairāk par “mākslinieka” smērējumu, nekā Jūsu komentāru.
0
Mārtiņš > Mārtiņš 22.09.2014. 13.48
Atvainojos!
0
Mārtiņš > Mārtiņš 19.09.2014. 15.56
Ei, nu ei!
Tas pat nav smieklīgi! Tantiņu / onkulīšu iemānīšanai? Visi esma – no sirds Latvijai, bet esma, kur esam. Sauklīši bez seguma….
0
dace_ampermane 20.09.2014. 10.21
Normunds Es to vairāk par “mākslinieka” smērējumu, nekā Jūsu komentāru.
Normi! Smērējums tas ir šajā gadījumā pilnīgi nepiemērots vārds. Izklausās gandrīz kā krievu mazņjā. Ļoti neprecīzs apzīmējums, mākslinieks ir ielicis zināmas pūles, to drīzāk varētu saukt par nemākulīgu kricelējumu, par ķeburiem vai švīkājumu. Smērējums ir drīzāk kad tava mamma nobrauc kaut kur pa palodzi ar netīru trauku lupatu. Būsim apdomīgāki lietojot savu latviešu valodu.
Pīpēšana arī ir nejauks un pagalam nelāgs paradums
1
dace_ampermane > dace_ampermane 20.09.2014. 11.31
Normi, palielināju tavu bildi un ieraudzīju tur mazu, bālu bērna sejiņu aiz taviem dūmu mutuļiem ! To sauc second hand smoking, vai tu par nabaga bērnu nemaz nedomā?
0
gundega_heiberga 21.09.2014. 10.20
Troļļu balsis nospiedošā mīnusā. Arī Rīga izlīmēta ar jaunām tapetēm – sirsniņas bērnības foto. Maigie varoņi mēģinās Latviju nostādīt uz zīgerisma takas – pēc tam jau apstākļi rādīs, kā tālāk melot.(ja vien izdotos šādus apstākļus radīt! 51% kopā ar SC – sapnis!)
Atkal atgriežas pārdomas – kāpēc demokrātijas šūpulī senajā Grieķijā balsošanai pastāvēja izglītības un mantas cenzs. Varbūt tāpēc, lai noteicošā balss nepiederētu plikajām pavēderēm?
4
sarmitelinde > gundega_heiberga 21.09.2014. 17.46
ko tu vaidi kā grūtniece pirms radībām? Troļļi un mantas cenzs, vairāk neko tu nezini,un neviens nezin. Vienkārši riebj. Kurš seska, kurš suņa,kurš zirga vai kaķa bildi salicis
0
brigita_damme_rtk_lv > gundega_heiberga 21.09.2014. 19.43
Demokrātijas šūpulis tāpēc arī degradējās un izjuka…
—————
– Tātad, tas, ko demokrātija uzskata par labu un pēc kā viņa neremdināmi tiecas, tas pats arī viņu iznicina.
– Un ko tad viņa uzskata par labu?
– Brīvību. Demokrātiskajā valstī tu tik to vien dzirdi, cik brīvība ir skaista un ka tikai tādā valstī ir cienīgi dzīvot tam, kas ir brīvs no dabas.
– Jā, šādas runas nācās dzirdēt diezgan bieži…
– Kad gadīsies, ka demokrātiskajā valstī, kas slāpst pēc brīvības, pie varas nāks sliktie vīna pienesēji un tā pārlieku piedzersies ar neatšķaidītu brīvību , tad tā sāk sodīt savas amatvīrus, ja viņi nav pietiekami iecietīgi un nedod pilnu brīvību, apsūdzot viņus, ka viņi esot nešķīstie un viņiem piemītot oligarhiskā nosliece.
– Jā, tā tas notiek, kā tu saki.
– Tos pilsoņus, kas ir paklausīgi varas pārstāvjiem, tur iemin ar kājām dubļos it kā tie būtu pavisam nevērtīgi un brīvprātīgi vergi, bet priekšnieki, kas līdzīgi padotiem un padotie, kas līdzīgi priekšniekiem, tur tiek slavēti un godāti gan publiski, gan privāti. Vai tad šādā valstī brīvība neizplešas ar nepieciešamību uz visām lietām?
– Bet kā savādāk?
– Tā nokļūst, mans draugs, arī privātās mājās un tas beidzot noved pie tā, ka nepaklausība iesakņosies pat mājdzīvniekos.
– Kā to var saprast, ko tu saki?
– Piemēram, tēvs pierod līdzināties bērniem un baidās no dēliem, dēls būs līdzīgs tēvam un tur bērni brīvības dēļ pārstās godāt vecākus un baidīties no viņiem, tad metoiki pielīdzināsies pilsoņiem un pilsoņi metoikiem un tas pats notiks ar ārzemniekiem.
– Jā, tā arī notiek, kā tu saki.
– Turklāt, notiek vēl visādas šādas sīkas lietas: pie šādas kārtības skolotājs baidās no skolēniem, skolēni ne par ko netur skolotājus un audzinātājus ; un vispār, jaunieši sāk atdarināt pieaugušos un sacensties ar viņiem vārdos un darbos, bet pieaugušie un vecie, pielāgojoties jaunajiem tik to vien dara, ka bārsta jokus un asprātības, pielīdzinādamies jauniešiem, lai tikai viņi neliktos nepatīkami un valdonīgi… … gandrīz mēs aizmirsām pateikt, ka brīvība un vienlīdzība tur pastāv arī starp sievietēm un vīriešiem un vīriešiem un sievietēm…
… Viņiem liekas ka viss, kas saistīts ar piespiešanos, sagādā viņiem verdzību un nav paciešams, bet beidzot, kā tu zini, viņi vairs nerēķināsies arī ar likumiem, rakstītiem un nerakstītiem, tā lai par viņiem vispār nebūtu nekādas varas…
… Jo šķiet, ka vislielākā brīvība gan atsevišķam cilvēkam, gan veselai valstij pārvēršas par vislielāku verdzību.
– Tas ir dabiski.
– Tad lūk, tirānija rodas, man liekās, ne no kādas citas politiskās iekārtas, kā tikai no demokrātijas, tātad no lielākās brīvības rodas vislielākā un visbargākā verdzība… (Platons, Republika)
0
sarmitelinde > gundega_heiberga 22.09.2014. 09.25
Par demokrātiju – pļāpājat kā sēkliņgrauzējas tantes, vai reņģedāji roņi.
Lūk – izstātiet kā darbojās demokrātija Senajās Atēnās – stāsts par Temistoklu. Izstāstiet to mums.
Ejiet un lasiet vikipēdijā, ja neziniet.
Bet tie taču latvju vīri – dzer alu, audzē lielos vēderus un pļāpā par lietām, par kurām kaut ko dzirdējuši, bet to pašu nav spējīgi “apsmadzeņot”.
Kauns par jums, patiešām.
0
gundega_heiberga > gundega_heiberga 22.09.2014. 17.55
Kultūras līmeni var celt lasot Platonu, bet saukt mūsdienās to par izglītību ir tumsonība. Nedaudz, Jansonīt, Tevi attaisno pazīšanās ar Ponasenkova teikto.
0