Veiksmīgi uzņēmēji. Nevis sliņķi

  • Anda Burve-Rozīte
  • 04.11.2020
  • IR
Eva Johansone.
Foto — Mikus Kļaviņš

Eva Johansone. Foto — Mikus Kļaviņš.

LTV žurnāliste Eva Johansone divus gadus iedziļinājās influenceru kultūrā, lai par tiem izveidotu dokumentālo filmu, kurā atklāj divu slavenāko Latvijas influenceru ikdienu un uzskatus

Ja piederat pie tiem, kuri klusībā domā: «Ai, tie stulbie influenceri!», jaunā LTV dokumentālā filma Influenceri ir tieši jums. Arī tad, ja kādam no tiem sekojat un labprāt iesaistītos diskusijā par sociālo tīklu kultūru un influenceru ietekmi sabiedrībā. 

Filmas scenārija autorei Evai Johansonei šādas diskusijas aizsākšana Latvijā bijis viens no mērķiem. Astoņu mēnešu garumā filmēšanas grupa sekoja diviem no slavenākajiem Latvijas influenceriem — Agnijai Grigulei un Rojam Rodžeram. Viņi savu popularitāti Instagram un YouTube uzbūvējuši ar pievilcīgu, dažkārt provokatīvu saturu. Ik dienu abu aktivitātēm digitālajā vidē seko aptuveni tikpat cilvēku, cik raidījumam Panorāma

Jaunākajā žurnālā