
Plastilīna zīmola Mīci izveidotāja Kristīne Volfa: «Es nekad mūžā nebiju domājusi, ka būšu uzņēmēja.» Foto no personīgā arhīva.
Pieprasījums pēc bērnu precēm ir liels. Turklāt nereti vecāki par tām gatavi maksāt daudz vairāk nekā par pašiem domātajām
Dažkārt jaunie uzņēmēji uztraucas — bērnu lietu tirgus esot piesātināts, pat pārsātināts. Taču tā nav taisnība, uzskata uzņēmumu stratēģijas un vadības konsultants Jānis Kļaviņš. Viņš pats bijis šīs jomas jauno biznesmeņu mentors. Iespējas ir, un to ir daudz. Vēl jo vairāk tāpēc, ka runa ir par tirgus, nevis industrijas segmentāciju, stāsta Kļaviņš. Nav jāveido atsevišķas nozares, tikai jāpiemēro bērnu vajadzībām jau esošās — kokapstrāde, tekstilrūpniecība un citas.
«Bērnu preces, iespējams, ir vislabākais veids, kā produktam pievienot vērtību,» uzskata Kļaviņš. Viens no iemesliem — mīlestība! Par bērnu precēm vecāki dažkārt gatavi maksāt daudz vairāk nekā par tām, kas paredzētas pašiem. Tādā ziņā ar šo jomu sacensties varot tikai bizness, kas saistīts ar mājdzīvnieku aprūpi.