
Seriāla galvenā varone Laila jeb Lulū (Elizabete Lielmane) ar tēvu (Kaspars Gods) policijas iecirknī. Publicitātes foto.
Empātija, humors un ideālisms — pašmāju seriāls Asistente
Vai viens ir cīnītājs? Jaunā seriāla Asistente galvenā varone Laila jeb Lulū (aktrise Elizabete Lielmane) vismaz sākotnēji ir pārliecināta, ka ir. Pāris vilšanās nāk vēlāk, un daļa apkārtējo — gluži kā tāds sengrieķu koris — tiešāk vai netiešāk norāda, ka viņi jau paredzēja šādu iznākumu un nu gan esot laiks pieaugt. Tomēr Lielmanes atveidotā jaunā sieviete, lai arī arvien vairāk un vairāk emocionāli apskrambāta, kaut kā kuļas uz priekšu, izvēloties joprojām palīdzēt citiem. Lai gan ik pa laikam viņai, iespējams, derētu palīdzēt arī sev.
Lulū ir pasaules glābēja, viņa tā līdz galam nekur neiederas: ne korporatīvajā vidē, kas tendēta uz pragmatisku rezultātu sasniegšanu (tiem ceļā pavisam burtiski ir ezis, kas jāglābj), ne arī starp radošajiem, pie kuriem viņa sevi nepieskaita. Viņa ir parasta un neparasta reizē. Allaž gatava palīdzēt, nereti tā īsti nepadomājot, ko tas viņai «maksās». Taču Lulū ir ne tikai ideālistiska altruiste — scenārijā ieskanas dažādas hipotēzes par to, kālab viņa izvēlas dzīvot tieši tā un visu laiku konstanti meklē savus sazobes punktus ar īstenību un savu vietu tajā. Šajā ziņā autoru Anetes Konstes, Alises Zariņas un Lienes Lindes veidotais scenārijs ir grods un ar izteiktu smaguma centru.