Dalos pieredzē: kā attīstīt tehnoloģiju jaunuzņēmumu

Olga Procevska, Viktors Kirhenšteins un Jekaterina Firjane, Textok.
Foto no personīgā arhīva

Olga Procevska, Viktors Kirhenšteins un Jekaterina Firjane, Textok. Foto no personīgā arhīva.

Jaunie uzņēmēji

Olga Procevska, Viktors Kirhenšteins un Jekaterina Firjane, Textok

Īsumā. Stila menedžmenta rīks korporatīvajai komunikācijai.

Mērķis. Atvieglot tekstu rakstītāju un pasūtītāju dzīvi visā pasaulē.

Skaistākais. Redzēt, ka ilgi lolotais produkts patīk tā lietotājiem.

Grūtākais. Izturēt garus un sarežģītus produkta izstrādes posmus.

Mentors

Jānis Berdigans, Printify. Foto no personīgā arhīva
Jānis Berdigans, Printify. Foto no personīgā arhīva  Foto - 

Jānis Berdigans, Printify 

Īsumā. Tehnoloģiju platforma, kas ļauj ikvienam jebkurā vietā pārdot pielāgotus izstrādājumus bez grūtībām un riskiem, kas saistīti ar krājumu uzglabāšanu, līgumu slēgšanu vai pasūtījumu izpildi visā pasaulē.

Mērķis. Vadības komandas mērķis ir uzbūvēt patiešām lielu, globālu kompāniju, kuras vērtība būtu mērāma vairākos miljardos ASV dolāru.

Jaunākajā žurnālā